01 במאי, 2014

משורר רחוב

כתיבת ברכות היא לא הצד החזק שלכם? משורר הרחוב אמיר יערי יחסוך לכם את כאב הראש ועוגמת הנפש. וקדימה, תפרגנו לעצמכם שיר על הדרך

לא מזמן, באחד מימי השישי העסוקים נתקלנו ברחוב באדם שיושב מול שולחן עם מכונת כתיבה ועליו שלט – "שירים מקוריים ב-5 ש"ח". נגשנו אליו מסוקרנים וניסינו להבין מה הדיל. הדיל, כפי שהסביר לנו בחביבות אמיר יערי (המכונה "משורר רחוב"), הוא כזה – אם אחד מהשירים המקוריים הפזורים על השולחן נגע ללבכם, הוא שלכם תמורת 5 ש"ח (שיר קטן) ל-7 ש"ח (שיר גדול). בנוסף, תוכלו לקבל שיר או ברכה חיננית בהתאמה אישית עבור 20 ש"ח. עניין אותנו הסיפור הזה בעיקר לאור העובדה שלאח שלנו היתה בדיוק יומולדת ואמרנו – יאללה ננסה.

איך זה עובד? יערי שואל שאלות מכוונות – מה אתם מרגישים כלפי האדם שאתם רוצים לברך? מי הוא בשבילכם ומה מאפיין אותו? ולאחר מכן משלח אתכם לעניינכם לרבע שעה. אנחנו קרסנו בבית קפה סמוך בתחושת ציפייה וכשחזרנו הגיש לנו יערי את הברכה, מודפסת בדיו אדומה על דף מעוטר, במעטפה.

אמיר יערי (30) עבד רוב חייו הבוגרים בהייטק עד שמאס בישיבה מול המחשב ופנה ללימודי פילוסופיה וספרות. מתישהו קיבל לידיו מכונת כתיבה במתנה. כעבור תקופה שמע מחבר על מישהו שיושב בסאבווי עם מכונת כתיבה וכותב עבור העוברים והשבים, והחליט ללכת על זה. "אני עושה את זה כבר 3 חודשים וזה הולך טוב ומתגבש ככל שהזמן עובר. . בהתחלה שקשקתי מפחד, אבל זה מה שאני אוהב לעשות. אני נהנה לפגוש אנשים."

חשוב לדעת: אפשר להזמין אותו לאירועים חגיגיים, והוא יכתוב לאורחים שירים שיעלו סומק על הלחיים (הוא כבר התארח ב-8 חתונות!). אז ליידיז שמתחתנות – נראה שמצאתן את האטרקציה לחתונה שלכן (בלי מגנטים, כן?), וסינגל ליידיז – הסתערו, הוא רווק!

את משורר הרחוב תוכלו למצוא בימי ג' ו- ו' במדרחוב דיזנגוף (בין גורדון לכיכר דיזנגוף, בצד המערבי), 21:00 – 10:00
מחיר לשיר מקורי קטן/גדול: 7 – 5 ש"ח; מחיר לשיר בהתאמה אישית – 20 ש"ח; לדוגמאות לשירים ופרטים נוספים – דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה