13 ביוני, 2012

משחק מנהלים

לוח משחק-מגנטי לתכנון השבוע עוזר לקטנטנים העסוקים שלנו להבין מתי הולכים לסבא, מתי לבריכה ומתי יש להם זמן לנהל את אבא ואמא

אולי זה לא מגניב להודות בזה, אבל לא כולנו נולדנו עם חיבה עזה לגאדג'טים, וחלקנו ממשיכים להתנהל עד היום עם יומן שעשוי נייר ולוח שנה שתלוי על קיר. מצד שני, העולם ממשיך לרוץ קדימה, ולכל פעוט יש היום לו"ז מסונכרן עם גוגל ומערכת חוגים באייפוד. וכשמדובר במשפחה שצריכה להמשיך ולהיפגש מדי פעם (לפחות לארוחות ערב ולשינוע דמי כיס), העסק מסתבך. במקום ערימת ניירות ממוגנטת למקרר, שמתעופפים לכל עבר לפחות שלוש פעמים ביום – גילינו את "השבוע שלי", לוח פעילויות מגנטי משגע לילדים עסוקים במיוחד.

רחל ומיקי מ"רמיקי טויס", מכנים את הלוח "האאוטלוק הראשון לילד", ובצדק: מדובר במערכת שעות מגנטית וצבעונית, שמגיעה עם אייקונים מקסימים לפעילויות השונות (מפגש עם חבר, ביקור של סבא וסבתא, חוג יצירה, בדיקה אצל הרופא ועוד ועוד). המגנטים מאפשרים לילד ללמוד תכנון זמן ולהתכונן לפעילויות מראש (גם להליכה לסופרמרקט!).

הלוח משמש גם כלוח כתיבה מחיק ומגיע עם מדבקות שניתן להתאים אישית לפעילויות ספציפיות וליצור להן מגנטים. מסרנו את "השבוע שלי" לתלמיד גן חובה שאין לו דקה פנויה בשבילנו ("אמא, את לא רואה שאני עסוק? עכשיו הפסדתי באנגרי בירדס בגללך!"), וביקשנו ממנו לסדר את הלוח לפי הפעילויות הנוכחיות שלו (שכוללות בריכה עם אבא בימי א', חוג קט-רגל בימי ד', וגם ביקור שבועי אצל סבתא, קפיצה לספריה עם אמא ונטייה לעוף מהאופניים על בסיס שבועי בגינה שליד הבית). לנגד עינינו ראינו איך הולכים ונבנים הרגלי תכנון הזמן של מנכ"ל העתיד. שתדעו לכם, אם היה לנו לוח כזה כשהיינו בגילו, כבר מזמן היינו מנהלים את העולם.

"השבוע שלי" – 60 ש"ח (מיועד לילדים בגילאי 3-8 ומאושר לשימוש ע"י מכון התקנים מגיל 3 ומעלה).
להשיג בחנות אונליין של "צעצועי רמיקי" או באתר www.ramikitoys.co.il,
לפרטים נוספים – טל': 054-6449469 (רחל).

 

האאטלוק הראשון שלי. מארז מלא של "השבוע שלי"



אמא, דברי איתי לייטר. מגנטים מתוך "השבוע שלי"



 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה