16 במאי, 2010

משיכת חבל

לנעלי הבד של HAVAIANAS, שעוצבו בסגנון אספדרילי, יש סוליית גומי גמישה ונוחה להפליא. תרשמו לעצמכם

תגידו שאנחנו רוכבים על הטרנד הרוחני, ואולי זה נכון, אבל נדמה שהענן האיסלנדי הוא רק טיזר לקיץ המוזר ביותר שביקר כאן מזה שנים. יש לנו תחושה פנימית חזקה שבחודשים הקרובים יקרו עוד דברים מפתיעים שישפיעו על מצב הרוח העירוני, ולא נותר לנו אלא לקוות שלפחות שערי נתב"ג יישארו פתוחים.

בינתיים, נוכל להתנחם בכך שלפחות הים נשאר אותו הים: נקי או מזוהם, פתוח או סגור, את החוף הקבוע שלנו אף אחד לא יכול לקחת לנו מתחת לרגליים. ובהמשך לקמבק שפוקד ברגעים אלו את כפות רגלינו – התאבזרנו באספדרילים החדשים והמקסימים של HAVAIANAS, שנטלו את סוליית החבל המסורתית והפכו אותה לסוליית הווייאנס אורגינלית (מגומי שמופק מעצי יערות הגשם, לא פחות). האספדרילים היוניסקסיים מגיעים בשילובי צבעים חמודים למדי – ואנחנו, כצפוי, הלכנו על השחורים (תמיד היינו טיפוסים דרמטיים). אגב, מיטיבי לכת ששרדו את שנות השמונים מייעצים מנסיונם לנעול אספדרילים למרחקים קצרים ולמטרות קפה, חוף ושואו אוף. בכל זאת, הם לא נוצרו לכבוש את שביל ישראל. אבל מלבד ההערה ההכרחית הזאת, מדובר בנעליים הפושטיות הכי מגניבות שיעשו לכם הקיץ הכי נעים בכף הרגל. גרררר.

נעלי אספדריל של הוויאנס בשלל צבעים – 199 ש"ח. להשיג בחנויות HAVAIANAS (דיזנגוף 81 ובשינקין 14, תל אביב) ובחנויות הנעליים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה