26 בספטמבר, 2011

משפחה אחת

הצלמת דפנה צי'לאג-כספי פגשה שבע משפחות לצילום חגיגי לקראת ראש השנה. ויש גם איחולים, חלומות וחיוכים בשפע

>>> משפחת אפרת – אביגיל, אלון ויותם (בצילום למעלה)

מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה? אביגיל, אלון ויותם: "לקראת השנה החדשה, אנחנו מאחלים לעצמנו שנמשיך לצמוח ולגדול, ללמוד ולשחק, לצחוק ולאהוב, שתהיה  לכולנו  שנה מתוקה באמת, שנגשים חלומות ונחלום חדשים, שתהיה שנת שלום ושקט ושגלעד יחזור הביתה".

 

>>> משפחת כורמיאן-קמפנלה – מאיר כורמיאן, תדהר ועמית קמפנלה


משפחת כורמיאן-קמפנלה

 

 

מה תאחלו לעצמכם לראש השנה? מאיר, תדהר ועמית: "שנה טובה ומתוקה, שנת אושר, טיולים וכיף, שנה של הגשמת חלומות ואיחוד לבבות".

 

>>> משפחת צרי – מורן צרי ועומרי פלד


משפחת צרי

 

מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה? מורן ועומרי: "שנה של בריאות ואהבה וחזרתו של גלעד שליט".

 

>>> משפחת בירן – דיאנה, ערן ואמה


משפחת בירן

 

 

מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה? דיאנה, ערן ואמה: "אנו מאחלים לעצמנו ולמשפחותינו שנה של התפתחות אישית בכל מישורי החיים, החופש לבחור והיכולת לעשות. למשפחת שליט אנו מאחלים שגלעד היקר יחזור השנה במהרה לחיק משפחתו. ולמדינת ישראל האהובה שלנו, שיבוא כבר השלום ויביא עימו ביטחון, שקט ושלווה".


>>> משפחת מנגוט –
מיכל ועידו


משפחת מנגוט

 

מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה? מיכל ועידו: "שנה של בחירות וצעדים שמתגלים כהצלחות. כמו אלה שלקחתי בשנה שעברה, אלה שבזכותם ילדתי את עידו."

 

>>> משפחת ארגמן – מאי ולילה ארגמן, דנה קניזי


משפחת ארגמן

 

מה תאחלו לעצמכן לשנה החדשה? מאי, לילה ודנה: "נאחל לעצמנו לשנה החדשה למשפחתנו החדשה, שבביתנו ישרור רוגע ושמחת החיים תמלא אותו, שיהיה בו מקום לעצמי של כל אחד ואהבה שלנו תחבק אותנו יחד".

 

 

>>> משפחת דולפין – אורן, אירה ואביב

 

משפחת דולפין

 

מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה? אורן, אירה ואביב: "שהמצב מסביב ישתנה בהשפעת המחאה החברתית ונוכל להמשיך לגור כאן, להגדיל את המשפחה ואולי גם לחסוך גרוש וחצי בצד. שהאהבה שלנו תמשיך לצמוח. וגם אביב".

 


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה