15 באפריל, 2010

משקל נוצה

שלי לימור, מעצבת המותג o-shan, ממשיכה לפתות אותנו בתכשיטים יפהפיים, והפעם הלך לבנו עם עגילי נוצה שלא היו מביישים את היונה הכי קולית בעיר

לא מזמן יצא לנו לראות אמא מותשת נובחת על ילדה פעור העיניים בחנות צעצועים: "תבחר אחד. רק אחד!" (אוקי, יש מקום לחשוד שזה היינו אנחנו בתפקיד האם הנובחת). אבל במקום לחייג למפיקה של סופר נני, ולרחם על הפעוט, הכתה בנו ההכרה שזה אחלה שיעור באיפוק, ריסון ודחיית סיפוקים שיכין את החמוד לעולם האכזר מלא הפיתויים שמחכה לו בחוץ. בדיוק השיעור שאנחנו פספסנו. או סתם לא הקשבנו.

החומר ששכחנו להשלים בלט בהעדרו במיוחד כשביקרנו בממלכה של שלי לימור המצוינת, המטפחת באדיקות כבר כמה שנים את מותג התכשיטים היפהפה והמחוספס שלה O-Shan. מבין הקופסאות, מעל הווים ולאורך המדפים שבחנותה הקטנה בפינסקר, שרקו וקרצו לנו ממתקים מוזהבים ומוכספים מעונות שונות ומעולמות השראה מנוגדים (ישן-חדש, עדין-גס) המצביעים יחד על קו אחיד של אלגנטיות אורבנית (כפי שהיא מגדירה אותו בדיוק נמרץ), שפשוט עושה חשק לקחת את כולו הביתה ולהגיד " שלי, שלי, שלי!".

אבל יותר מכולם, עשו לנו עיניים (או אוזניים) זוג עגילים מקסים מהקולקציה האחרונה, בו התקינה שלי זוג כנפיים מוזהבות המחוברות לנוצות העשויות גומי שחור. ענדנו מיד, הרגשנו כמו איקארוס מהמיתולוגיה היוונית שהתקרב עם כנפיו לשמש והתעופפנו איתם מהר מהחנות לפני שנתבלבל ונגהץ את עצמנו לדעת.

עגילי נוצה  – 295 ש"ח – 495 ש"ח
להשיג ב-O-Shan, פינסקר 5, תל אביב, טל': 077-7010074, 054-4408717, וברשת רזילי ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה