12 באוקטובר, 2009

מתלבשים תיק תק

מותג בגדי הילדים המושקע KNOPKA (תיק-תק או כפתור ברוסית) יכריע גם את הזאטוט העקשן ביותר, ויוציא אותו מהבית לבוש טיפ טופ בתיק-תק

כמה מכם בילו הבוקר זמן יקר בויכוחים מתישים עם זאטוטים דעתניים בעלי חוש אופנתי מפותח? כמה מביניכם ניסו את הטריק הוותיק "תבחרי שמלה אחת מתוך השתיים" וקיבלו את התשובה המתחכמת "לא זותי ולא זותי"? כדי שאפשר יהיה לדלג על השלב ההכרחי הזה בהתפתחותם של הזאטוטים, ולהתחיל את היום אחרת, כדאי להתוודע ליצירתן של אנה סולו – מעצבת ובעלת סטודיו, ולנה גורארי – מייסדת ומנהלת "סביבה תומכת – מרכז לקידום נשים בעסקים", ובמקביל יוצרת סיפורים לילדים ולמבוגרים בשעות הפנאי. יחד, יצרו השתיים את KNOPKA (ברוסית: כפתור או תיק-תק, וגם כינוי חיבה דומה ל'אף כפתור'). זהו מותג בגדי ילדים ייחודי שמאחוריו התפיסה הרואה בבגד אפשרות לספר סיפור, לייצר זיכרונות ולבטא את אופיו של כל ילד. הבגדים של KNOPKA מעוטרים כולם בלבבות בגדלים ובאופנים שונים וגם בדגלון קטן נושא תיק-תק, והמחשבה שהושקעה בצידם הפנימי זהה בחשיבותה לזו שהושקעה בצידם החיצוני.

הבגדים מתאימים לילדים ולילדות בני 4-12, הם עשויים בדי כותנה בצבעוניות עדינה מאד, עם נוכחות חזקה של לבן חגיגי וגימורים מושקעים מאד. אנחנו עוד לא פגשנו את הילד שיעמוד בפני קסמם של הבגדים האלה, שנראים כאילו נתפרו על ידי גמדים טובי לב מארץ האגדות. למען האמת, היינו מוכנים לעשות הרבה מאד כדי שאותם גמדים יסכימו להשלים הכנסה בשעות הערב, ויתפרו קולקציה זהה גם לאמא.

בגדי ילדים – החל מ-100 ש"ח (חולצות סריג) ועד 400 ש"ח (ז'קטים)
להשיג בחנות האינטרנט המאובטחת www.knopka.etsy.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה