01 במאי, 2010

נאים השכנים בעיניה

הגר סתת עברה להתגורר במתחם בזל והתאהבה בשכנה הבשלנית שלה - המעדנייה "מרקטו מעדנים"

נראה שכשהמעצבת הגר סתת פותחת חנות למותג התכשיטים שלה, היא דואגת להתאים אותה לאופי השכונה. כך למשל, אם חנות הסטודיו שלה בגן החשמל, היא יותר אינטימית ומאופקת, ממש כמו המתחם עצמו, כך חנותה שברחוב בזל זוהרת, נוצצת ומסודרת כיאה לשכנותיה. אחת מאותן שכנות נחמדות היא המעדנייה "מרקטו מעדנים" שמתהדרת באווירת דלי'ס ניו יורקית ובניחוחות שלא משאירים אף אחד מהעוברים והשבים אדיש.

 

"כל השהייה במתחם חדשה בשבילי, הרבה מקומות נפתחים סביב וזה משפיע, אבל יש משהו ב-"מרקטו" שישר תופס לך את העיניים", היא מספרת, "זה מתחיל מחלון הראווה שלהם, שעושה מיד חשק להיכנס, וזה ממשיך בפנים, בסטיילינג של החנות, שאמנם מפרגן מאוד לעיצוב הישראלי, אבל כל המוצרים, האווירה והקונספט לוקחים אותך הרחק מעבר לגבולות הארץ. המבחר בחנות מעניק תחושה של בינלאומיות, רואים שהחבר'ה אוהבים להסתובב בעולם ולייבא את הדברים הכי מיוחדים: מוצרים וערכות להכנת סושי, מטעמים מתאילנד, בשרים ונקניקים איכותיים שיש רק בחו"ל, ממרחים מקוריים, והכול כל-כך מוקפד. נכנסתי פנימה בעקבות סטייק אנטריקוט, וקיבלתי את אחד הנתחים הכי טעימים שאכלתי מימיי – טרי טרי, לא מופשר ומיושן בדיוק במידה הנכונה. על הדרך כבר הרכבתי את כל הארוחה, עם מוצרים מיוחדים כמו רוטב בלסמי עם פירות יער, בקבוק בירה (2 ליטר) ועוד מיני דליקטסים".

אז נכון, השינקן והוואסבי לא היו בדיוק בתכנון המקורי של מי שאמר "בבזל ייסדתי את מדינת היהודים", אבל אין ספק שהם עוזרים להכניס הרבה טעם למפגשי וועד הבית.

 

נתח סטייק אנטריקוט – 110 ש"ח לקילו

להשיג ב-"מרקטו מעדנים", בזל 30 (מתחם בזל), תל אביב, טל':03-5447844

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה