12 בינואר, 2011

נא להתיז בהתאם

הבושם החדש של פותנה ג'אבר הדליק את הגעגועים לעונה הקודמת ב"אח הגדול" ולניחוחות מתוקים באופן כללי

מודים, עדיין לא הצלחנו להתמכר סופית לערוץ 20, אבל זה לא אומר שאנחנו לא מנסים. בימי השידור החי, אנחנו מזמינים חברים, פותחים שולחן ופרלמנט של בעד-נגד-שירן-רינת-ליהיא-עתי, מתחילים להריץ הימורים למועמדי הגמר, אבל בעיקר (ולפני שנתחייב רגשית באופן סופי לאלעד) נזכרים בערגה מיתממת בעונה הקודמת ("אז היתה איכות! אז היתה דרמה!").

מרוב געגועים, הרגשנו שאנחנו כבר לא יכולים להתאפק – אז קפצנו להגיד שלום ולבדוק מה התחדש בחנות הצבעונית של פותנה ג'אבר, גיבורת העונה הקודמת של "האח הגדול" ואושיה תל אביבית שאנחנו כל כך אוהבים. ובאמת בין הפריטים היפים, המטריות, מוצרי הנייר, קופסאות המתנה והבגדים המשמחים (שפותנה מעצבת בעצמה!) מצאנו פתאום קו פרפומריה חדש, שהושק ממש בימים אלו ונמכר בלעדית בחנות.

בבקבוקים שקופים ונקיים, עם כיתוב שחור וקלאסי המכריז "FUTNA" (שפירושו קסם או יופי בערבית), מחכה לכם הבושם הראשון לנשים, שהפיקה ופיתחה פותנה יחד עם עתידה אלוני, רוקחת בשמים אישיים. בהשראת שמה של פותנה, הקרויה גם על שם פרח הפיטנה (פלומריה) האקזוטי, ולאחר מספר ניסיונות ומשחקים עם ניחוחות שונים של פרחים, מצאה פותנה את השילוב המנצח – ויצרה בושם טלקי ומתקתק בניחוח של פעם, המתבסס בעיקר על פריחת סיגליות ופרחי קמליות. רק לאחר שקיבלה מחמאות ותגובות מכל הסובבים, החברים והמשפחה – החליטה ללכת עד הסוף, לייצרו ולהשיקו כחלק מהמגוון המתחדש והמתרחב בחנות, הפונה לאחרונה לא רק לליידיז קטנות – אלא גם לאמהות שלהן.

התזנו פה ושם, הסתובבנו כל היום עם ניחוחות אביביים, נזכרנו בארומה שליוותה אותנו בבית בימי ילדותנו, ונסחפנו סופית בחגיגת נוסטלגיה שכולה פותנה, האחות הגדולה שתמיד רצינו.

בושם "פותנה" – 150 ש"ח (50 מ"ל)
להשיג בחנות של פותנה ג'אבר – "Loreef", שינקין 49 (בחצר), טל': 052-8328203 (ניתן להזמין ולשלוח לרחבי הארץ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה