15 בספטמבר, 2010

נושמים עמוק

בובת כלב עם מנגנון נשימה משכנע היא התחליף המושלם לכל מי שתמיד רצה חיית מחמד אבל לא הרשו לו

גם לכם קרה שביקשתם כלב וקיבלתם אח קטן במקום? אז נכון, אח קטן זה כיף לא פחות גדול, אבל עד שהוא לומד לרוץ בפארק ולהביא את העיתון בבוקר – זה לוקח המון זמן. האמת, גם אנחנו מפחדים שהאביר שאנחנו מגדלים בבית יבקש יום אחד כלב. ומה נגיד לו? שיותר משאנחנו אוהבים ללטף כלבים אנחנו אוהבים את השטיח שהבאנו מהולנד?

 

ועד שאתם רצים לצער בעלי חיים או כל עמותה אחרת כדי לאמץ חיית מחמד (יאללה! קדימה! לעזאזל הספה מהביטאט!) , נסו לקנות לו את אחת מבובות "PERFECT PETZZZ". מדובר בסדרת בובות כלבים וחתולים בגודל גורי וחמוד להפליא, המעוצבים בתנוחת תנומה וכירבול תמידי (הלוואי עלינו) שנחתה בישראל היישר מארה"ב. בניגוד לבובות המסמורטטות שאנחנו גררנו לכל מקום, בכל בובה של "פרפקט פטזזז" קיים מנגנון נשימה פנימי מיוחד, המדמה את פעולת השינה באופן די מדוייק, שנועד לחזק אצל הילדים את התחושה כי הם מחזיקים בגור אמיתי, כזה שצריך לטפל בו, לדאוג לו ולטפח אותו. אגב, כל מוצרי החברה אושרו על ידי מכון התקנים בישראל ועטופים בפרווה סינתטית נעימה ובטיחותית.

בסדרת הכלבים תמצאו 13 זנים, החל מגולדן רטריבר, דרך ביגל יפהפה ואפילו פודל מגונדר, ואילו בגזרת החתולים תוכלו להתלבט בין מיצי ג'ינג'י, כסוף או כזה עם מגפיים לבנים. ברגע שתבחרו אחד, וחוץ מהחלפת סוללות למנגנון הנשימה מדי פעם, לא תצטרכו לעשות כמעט כלום. תשכחו מנביחות, האכלות או החלפות חול וירטואליות. כל הפנסיון כולו מסתיים בלתת לילד שלכם להתאהב, ללטף, ובעיקר להירדם לצד הרקסי המנמנם שלהם.   

אין מה לומר, מדובר ביופי של תרגול לקראת הדבר האמיתי – מינוס הטיולים המפרכים בחמש בבוקר, טיפול הקרציות העונתי והביס היומי בישבנו של השכן.

בובת חיית מחמד "נושמת" – 150 ש"ח
להשיג באתר "Perfect Petzzz" או בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

One thought on “נושמים עמוק

  1. ענבל הגיב:

    שלום, רציתי לדעת איך אני יכולה לקנות את הבובת הכלב הזאת אם אני לא רואה קנייה, זה עדיין במלאי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה