21 ביוני, 2016

ניפגש ברחבה

מקבץ כפכפים וסנדלים שטוחים ונוחים, יישמחו כל כלה וכל עקב דואב באמצע רכבת לילה לקהיר. לכו על זה בלי למצמץ ונראה מי עכשיו לא קופץ

כל עוד לא עמדתם בעקבים 10 ס"מ במהלך קבלת פנים עם לחיצות יד מיוזעות למינימום 350 אורחים, פלוס טקס חופה כולל תרגום הכתובה והסטנד-אפ בהדרן של הרב – לא ידעתם מהו נמק מימיכם.

לטובת כל מי שכבר עברה את העניין או עומדת לעבור – ומספיק חכמה כדי להקדים פלסטר נגד יבלות למכה – קבלו בבקבוקי טלק שלופים את מקבץ הנעליים השטוחות המומלצות לעונת האירועים הקרובה, עם 7 זוגות נוחים ושטוחים יותר מהפריזורה של החותנת ביולי.

יאללה סינדרלה, רדי מהזכוכית, מתארגן מעגל ג'יפסי קינגס ברחבה:

 

#1 (בתמונה למעלה)
מה נועלים –
כפכפי עור אלגנטיים ונקיים, בצבע לבן עם סוליה דקיקה נוחה נוחה נוחה, שמעצבים אילון ושלי קומבור-סתת למותג הנעליים הוותיק שלהם Couple Of. הכל נעשה כאן ובעבודת יד. לנעול ולא לצאת מהם עד החולות של זנזיבר בהאני-מון.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-448 ש"ח, מחנות האונליין החדשה של Couple Of (קיים גם בצבע ניוד טבעי)

 

 

 

#2

לכלה האלטרנטיבית. כפכפי איקס של AKA ושרה בראון

לכלה האלטרנטיבית. כפכפי איקס של AKA ושרה בראון

מה נועלים – כפכפי איקס עם שתי רצועות עבות מוצלבות, שנולדו משיתוף פעולה בין המעצבת עם השיק הכי צרפתי בתל אביב – שרה בראון, ובית המותגים המוקפד – AKA (מי שדואג להביא עד אליכם את בנסימון, באגו, תיקי קנקן ועוד). הבייבי המשותף קיים בינתיים בשני דגמים לוהטים לקיץ (קרוס או רצועה רחבה אחת), שניהם מעוצבים ומיוצרים כאן מעור רך ועדין, במראה מינימליסטי ושחור. בול לכלה עם הראש הכי טוב בעיר.
כמה ומאיפה – 420 ש"ח, מהחנות AKA או מהחנות של שרה בראון

 

 

 

 

#3

 

מוכנה למחרוזת על הרחבה. סנדלי אספדריל

מוכנה למחרוזת על הרחבה. סנדלי אספדריל

מה נועלים – נעלי אספדריל סגורות, עם רצועות בד נכרכות סביב הקרסול, בצבעים טבעיים של בז' ולבן. מאווררות וכיפיות. לנעול ולדמיין שאתם מתחתנים בפרובנס.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-161 ש"ח, מהחנות ShoeShu

 

 

 

 

#4

שמלה שלישית, מחייבת נעל שלישית. זוגות שטוחים ונוחים של תמר שלם

שמלה שלישית, מחייבת נעל שלישית. זוגות שטוחים ונוחים של תמר שלם

מה נועלים – התלבטות קשה יותר מלבחור חתן: או נעלי "סוזן" לבנות עם שפיץ וגפה אחורית בצבע שחור, במראה נעלי ג'אז מדליקות; או סנדלי "סופי" מאווררים ונוחים מאוד עם רצועות מוצלבות במגוון צבעים; או את הדגם החדש והסקסי – "צ'לסי" מעור אפור עם חרירים קטנטנים ושרוכים לקשירה גדולה ומשגעת. הכל מעוצב כאן בידיה המוכשרות של תמר שלם.
כמה ומאיפה – 612-663 ש"ח, מחנות המעצבת תמר שלם

 

 

 

 

#5

לקפל או לא לקפל, זו השאלה. כפכפים מתקפלים של Abramey

לקפל או לא לקפל, זו השאלה. כפכפים מתקפלים של Abramey

מה נועלים – כפכפים במראה אורבני מעור רך במיוחד ומתקפל, שנועה לוי ערן עיצבה ללבישה ב-2 אופנים: מורם למעלה או מקופל מעט, למראה סגור / פתוח לבחירתכם. עשויים 100% עור עם סוליה גמישה וקלה (קיימים גם בקאמל או שחור).
כמה ומאיפה – 730 ש"ח, מחנות המעצבת Abramey

 

 

 

#6

העולם עגול, האולם - שטוח! סנדלים נוחים ומלטפים של Bottega Bash

העולם עגול, האולם – שטוח! סנדלים נוחים ומלטפים של Bottega Bash

מה נועלים – סנדלי עור פתוחים ונוחים, מעור נעים ורך. בגוון אוף-וייט בחזית עם פתח קדמי פיפ-טואו וגפה אחורית בגוון ירוק בקבוק, המחוברים עם שרוך גומי דק לנעילה וחליצה נוחה. מעוצבים על ידי מוריה בש ומיוצרים ממש כאן.
כמה ומאיפה – 472 ש"ח, מחנות המעצבת Bottega Bash

 

 

 

#7

ואחד לכל שושבינה. כפכפי האוויאנס משודרגים של נתי סלע

ואחד לכל שושבינה. כפכפי האוויאנס משודרגים של נתי סלע

מה נועלים – ולבסוף – רגע לפני רכבת לילה לקהיר – רדו לכפכפי האוויאנס לבנים, שנתי סלע מעצבת מחדש ידנית עם הפתעות מיוחדות לכל רצועה. אלו שבתמונה למשל מלופפות בחוט סאטן רך, עם פנינים, גדילים עדכניים ותליון עוגן בציפוי כסף. הכי מתאים כמתנה למתחתנת או לכל אורחת ברחבה.
כמה ומאיפה – 140 ש"ח, מהחנות של נתי סלע

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה