15 במרץ, 2010

ניקול וזה הכול

טוניקה חיננית של בּיקלֲ היא כל מה שצריך כדי להרגיש קליליים ומאווררים. במילים אחרות: אנחנו תופרים את עצמנו אליה עד להודעה חדשה

אם להסתכן בלהישמע כמו פרסומת ליוגורט פרוביוטי (אלוהים, מאיפה נכנס לחיינו חיידק הביפידוסאסנסיס ואיך אנחנו שולחים אותו לשם חזרה?!), קורה שגם אנחנו קמים במצב פיזי נפוח ועם שיק ששואב השראה מאוהלי קונסטרוקציה. בבקרים כאלה אנחנו מקללים את כל הבגדים שלנו ומקווים שהחבר'ס בעבודה יחליקו לנו את העובדה שבאנו עם חלוק מגבת (עם רקמה מכוערת על הגב). מה יש, כשכולם היו בשלב אקספרימנטי של חולצות גזורות ונעלי צבא, לא הוצאנו מילה.

ואז אנחנו נזכרים שבדיוק בשביל מצבי רוח כאלה נולדה הטוּניקה, אותה גלבייה חיננית ומשוחררת, בעלת יכולת טשטוש נפלאה. תכל'ס, לא משנה איך תקראו לה, את זו שמצאנו בבִּיקָלֶ החלטנו לכנות "נסיכת המדבר". המעצבת טל אנג'ל ובן זוגה אריאל דורון, בעלי מותג בִּיקָלֶ, מטפחים כבר 12 שנים את המותג המתמחה בבגדים המחוברים למקום ולאקלים המקומי, ומציעים בגדים נשיים בקווים נקיים ופשוטים, שלא מתחנפים לאף טרנד אלא שומרים על צביון ארצישראלי בחתימת יד ביקַלית ברורה. טוניקת "ניקול" המוקפדת שהם מציעים בקולקציית הקיץ החדשה, עשויה 100% כותנה משובחת ונושמת, נולדה בצבעי מוקה או לבן אלגנטיים, מתאימה למצב רוח כנעני ומכינה אותנו ברכות לעונה שבה כנראה נחפש צל גם מתחת לקיסם שיניים.

אז עד שיגיעו חודשי המזגן, נתעטף בימי המעבר ההפכפכים בניקול ונאפשר לה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב: לנקות אחרינו (שאריות בורקס ופתי בר…).        

טוניקה מדגם ניקול – 410 ש"ח
להשיג בבִּיקָלֶ (שלוּש 2, נווה צדק, תל אביב, טל': 03-5168390; אחוזה 175, רעננה, טל': 09-7742528), www.bikaleh.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה