19 בפברואר, 2012

נך נך נך אני ילד מחונך

משחק קופסא לכל המשפחה שיקדם אתכם אל עבר המטרה הנכספת - קצת נימוסים בבית

אנחנו יכולים לקדוח לילדינו שעות על ערכים חסודים של נדיבות, שיתוף ואחווה, ואז – במחי ריב אחים טיפשי אחד – להבין שמאמצינו העלו קדחת. רק אתמול שמענו, מעבר לקיר, איך האחד מבקש "תן לי גם במחשב… נו, תהיה נדיב!", ואת השני עונה לו בנימוס אירופי: "יש לך בדיוק עשרים שניות לעוף לי מהחדר, ותאמין לי שאני נדיב איתך". אבל אנחנו, שנחושים בדעתנו לא לוותר, אצנו רצנו והצטיידנו במשחק הרביעיות החדש והמקורי "נָתַתָּ – קִבַּלְתָּ!" שפיתחה היזמית מיכל לאופר. אולי זה יעשה את העבודה.
מדובר במשחק רביעיות שונה מהרגיל  (איורים שובי עין:  גל שקדי) שמעלה לדיון תכונות חיוביות (כמו לעזור, להתפשר, לסלוח, לחכות בסבלנות ועוד מעלות טרומיות) ולצידן תכונות שליליות  (ללעוג, לשקר, לצעוק, ועוד דוגמאות שכמו נלקחו הישר מערוץ הכנסת). המטרה הסופית של המשחק היא להצטייד בתכונות טובות ו"להיפטר" מהרעות, וזה כל כך מקורי ותמים עד שהיינו מוכרחים לנסות. אספנו את הילדים בסלון לטורניר סוער ורתמנו את התחרותיות הבריאה שלהם לטובת המשימה הנועזת. בסופו של המשחק קיבלנו שני שחקנים טובי לב, נדיבים, פשרנים וסובלניים – בעלוּת של משחק קופסא. תודו שזה הרבה יותר משתלם משכר לימוד בפנימייה מלכותית בבריטניה. במילה אחת: שיחוק.

המשחק "נָתַתָּ – קִבַּלְתָּ!" מיועד לכל המשפחה (4-2 משתתפים) – 59 ש"ח
להשיג  אצל מיכל לאופר – טל': 054-4584223, www.natatakibalta.co.il. אחוז מהרווחים של מכירות המשחק יועברו לטובת ילדים נזקקים, במסגרת  פרויקט " מעשר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה