09 בפברואר, 2011

נמר של סאונד

עדי שבת מזמינה אתכם להופעה חד פעמית של טייגרסקין, השם הכי נכון על הרחבה

אחרי כמה שנים לא קלות בהן לא הצליחה תל אביב לייצר סצינה אורגנית ועכשווית של מוזיקה אלקטרונית ומועדונים, אפשר להכריז באופן רשמי שתמה תקופת היובש. בחודשים האחרונים נרשמה התעוררות קיצונית בתחום, כשהדגש של "מפיקי המסיבות – הדור הבא" הוא על ייבוא כבד של מפיקים ודיג'ייז מדור המקימים (כמו למשל ג'ו קלאוסל שביקר אותנו לפני מספר שבועות) או לחלופין דווקא לארח כאן כאלה צעירים ורעננים (הכל יחסי כמובן), עם הסאונד הכי נכון להרגע.

אחד מאותם צעירים ונכונים הוא טייגרסקין הברלינאי, שמגיע בחמישי הקרוב (10.02.11) למועדון "מקסים" בתל אביב, במסגרת ליין המסיבות האיכותי "Future Colors". טייגרסקין, שעונה גם לשם אלכס קרוגר, נחשב למפיק מצויין וקוסם רחבות כבר קרוב לעשר שנים, כשבארסנל שלו אפשר למצוא אינספור שיתופי פעולה וריליסים מעניינים. תחת הכינוי "טייגרסקין" מוציא קרוגר את הריליסים היותר פאנקיים שלו, וזה בניגוד לשם הבמה הנוסף של הבחור – דאב טיילור, תחתיו הוא מוציא את ההפקות היותר טק-האוסיות, סוחפות ועמוקות. חוץ מלהפיק טראקים עצמאיים מצליח קרוגר לייצר גם רמיקסים לאמנים מבוקשים כמו דפש מוד וארלנד איי ולהפיק מוזיקלית אמנים אחרים.

בהתאמה מושלמת לטרנד החדש של השנים האחרונות, שכובש סוף סוף גם את תל אביב ובצדק, טייגרסקין לא יתקלט – אלא ייתן הופעה חיה כמו שהוא יודע, ואם להסתמך על הביקורות (ועל הפנינים בלייב ביוטיוב) יש בהחלט למה לצפות. את הלילה אגב יפתח רזידנט פיוצ'ר קולורס דני בר ויסגור אביחי פרטוק.

והנה כמה טעימות מוזיקליות:
Tigerskin – Miles high (Suol, Deep Contemplation EP 2010)
Till von Sein & Tigerskin – Sirene (Dirt Crew, 2010)
Tigerskin – Everybody Likes Ollie (Video Clip, 2010)
Dub Taylor – Ground Light (Forms & Figures album, 2001)

ועוד סט לייב אחד לקינוח: soundcloud.com

הופעה חיה של "טייגרסקין" (אלכס קרוגר) – 50 ש"ח (במכירה מוקדמת), 80 ש"ח (במקום)
חמישי, 10.02.11, בחצות, מועדון "מקסים", קינג ג'ורג' 48, תל אביב, להזמנת כרטיסים – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה