26 בפברואר, 2012

נסיכת האאוטסורסינג

השנה נשבענו לא לתפור לתוך הלילה שורות פייטים על כובע ים - אלא פשוט לבקש עזרה מיפעת לב - אמא מוכשרת עם סטוק תחפושות בעבודת יד

אף פעם אי אפשר לדעת מאין תגיע הגאולה. השבוע שמענו משפט שגאל אותנו מעצמנו: "כל מה שאתה לא טוב בו, אבל ממש – דאג שיבוצע באאוטסורסינג". בכלל, המושג הזה "אאוטסורסינג" (גררר!) מעביר בנו צמרמורות עונג ידועות. מרגע ששמענו את האמירה החכמה הזאת, ידענו שהפורים הזה נוכל סוף סוף לחגוג באמת, עם תחפושות שתפרה, לשם שינוי, מישהי שיודעת את המלאכה. נכון, זה לא פתרון זול, אבל גם שנת הלילה שלנו יקרה לנו, וגם סצינות הבכי השגרתיות בבוקר פורים מקצרות לנו את הפתיל. מזל שפגשנו את יפעת לב, שתופרת חלומות למציאות.

יפעת, אמא מוכשרת במיוחד, מציעה השנה קולקציה של שבע תחפושות (לבנות בלבד, בינתיים): בת הים, גברת מגונדרת, אופה מתוקה, פיית חלומות, ננסית, נסיכת החתולות ונערת רוק. בנוסף, נותרו לה מהדורה מוגבלת של פייה ורודה, מלאכית, פיראטית ונסיכת הזברות. מאחר שבשנה שעברה התרוצצנו באמצע הלילה בין הפיצוציות בחיפוש נואש אחרי שק יוטה של פיצוחים (הילד רצה אינדיאני ברגע האחרון) – נשבענו שלעולם לא נתיימר עוד להכין במו ידינו תחפושות פורים. מאידך, התחפושות ה'תעשייתיות' ממש לא עושות לנו את זה. כך שפתרון הביניים – אמא תופרת, אבל אחרת – הוא מבחינתנו הגאולה בהא הידיעה. הבה נרעישה, רש רש רש! 

תחפושות בעבודת יד של יפעת לב – 250-270 ש"ח לתחפושת, כולל אביזרים (ו-3 דגמים לקטנטנות בעלות של 150 ש"ח)
להשיג בחנות האינטרנטית – www.ifatlev.co.il, לפרטים נוספים – טל': 052-4200035 ובעמוד הפייסבוק.

>>>> וגם: תחפושות חינם!
מיום שלישי הקרוב ה-14.2.12, ניתן לתרום תחפושות משומשות בסניפי HOUSE IN ברעננה, ראשל"צ, רמת גן ורשפון ובאגודת "מאיר פנים" בירושלים (בית ינוב, ירמיהו 78). בשבוע שלפני פורים (1-9 במרץ) יוכלו המעוניינים לבחור תחפושת מן המלאי. חלק מהתחפושות יחולקו על ידי אנשי "מאיר פנים" לילדים נזקקים. לפרטים: מוקד מידע 3656*.

 

 

תשומת לב לפרטים הקטנים. התחפושות של יפעת לב (צילום: דנה ישראלי)

 

 

הילדה הכי יפה בגן. פיית החלומות (צילום: דנה ישראלי)

 

 

יש גם במידה של אמא? התחפושות של יפעת לב (צילום: דנה ישראלי)

 

 

רוקנרול בייבי. תחפושות בעיצוב יפעת לב (צילום: דנה ישראלי)

 


[PSGallery=alep8anvws]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה