26 בנובמבר, 2021

נס גדול קורה פה

שני הסיילים שסוגרים את חודש ההנחות הגדול שלנו נחתו במרקט, כדי לאפשר לכל השאננים לגרוף מבצעים אחרונים מכל מדף ופינה. בוא לראות מולכם את 'נס סל הקניות', ולהתפלא איך מאליו הוא מתמלא?

על הניסים ועל ההנחות. סייל בלאק פריידי X סייבר מאנדיי מחסל לכם את רשימת הקניות 

מכירים את האנשים האלה שמחכים להזמנה אישית? שלא ממהרים, רוצים קודם לחוש את השוק, לראות מה האחרים השיגו ומה באמת יוצא להם מזה? שממתינים לדקה ה-90 ומעדיפים להיות אלו שאומרים את המילה האחרונה? ובכן, אם זיהיתם עצמכם – תתעוררו. זה הקיו שחיכיתם לו! ואין הזמנה אישית יותר מזו:

זוהי קריאה אחרונה לכל השאננים, המתלבטים והנרדמים על האף בקהל – סייל "יום שישי השחור", המכונה ברחוב Black Friday, בשיתוף פעולה מיוחד עם חג "יום שני הקיברנטי" – א.ק.א Cyber Monday – נחתו בבאנג לסיום חודש ההנחות הגדול במרקט – בשיא! הטופ של הקרם של הדובדבן על הקצפת. דיג אין!

במילים אחרות – קיבלתם הזדמנות נוספת ונדירה, מהיום ועד סוף יום שני, לתפוס זנב של הנחות ומבצעים אחרונים בהחלט על כל מה שאגרתם בעגלה, על מערום מתנות ששמתם עליהן עין אבל היססתם, פריטים שווים שהתפללתם שיישארו במלאי – ועוד בהנחה! שיחקתם אותה.

אז קדימה, פנו את הוויקאנד, קחו כדור קונצטרה-שניים, עשו סדר ברשימת הפייבוריסט שלכם (הכוונה לאנשים מועדפים, כן?) ותתחילו לגרוף את כל הנס הזה לכיוונכם.

ואפרופו נסים – לכבוד החג הכי מואר ושמנמן – מצאנו בסייל שלל רעיונות למתנות למארחים ולאורחים של כל הדלקה ונר שעוד לפנינו, במבצעים שישאירו לכם הרבה עודף לדמי חנוכה. קחו השראה מכאן וחסלו את רשימת הקניות שלכם לחג, בטיימינג הכי מדליק. צאו לדרך!

מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי – 20%-70% הנחה במרקט, עד סוף יום שני 29.11.21

 

 

 

 

 

 

 

סביבון סוב סוב סוב, חנוכה הוא תירוץ טוב! #15 סינר אישי לילדים לחנוכה, "הדודה אורלי"; #16 חנוכיה בציפוי כסף, "בראונר"

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה