15 בנובמבר, 2010

נעים מאד, בּי מינוס

"תרומת דם", מאגר המיועד לאנשים שזקוקים לתרומת דם, עיצב טי שירטס משעשעות לקידום המטרה הנעלה

אנחנו אוהבים טי שירטס, ועוד יותר מחבבים טי שירטס שמסובבים אחריהן את הראש. ובכן, מגיע לנו מזל טוב כפול: קודם, כי גילינו טי שירט כזאת. ואחר כך, כי לפני חמש דקות הצטרפנו כתורם ה-16,808 הרשום באתר "תרומת דם" שהקים אורן מירון, באר שבעי שאיכפת לו. מירון יזם את הקמת האתר הייחודי אחרי פטירתה של שני לבון, שנזקקה לתרומת טסיות דם באופן דחוף. הוא החליט לרתום את רשת האינטרנט לטובת איתור עתידי קל ומהיר יותר של תורמי דם, וייסד את "תרומת דם" – מאגר מציל חיים המיועד לאנשים הזקוקים לתרומות דם ספציפיות, שמטרתו לחסוך מבני המשפחה המודאגים את המירוץ המטורף בחיפוש אחר תורמים מתאימים ליקירם.

 

מירון מסביר שהאתר נהנה מחופש פעולה רב יחסית לגופים מקצועיים (כמו מד"א או בנקי הדם של בתי החולים) ויכול לפעול לטובת החולים ללא קשר למוסד שבו הם מטופלים. מסתבר שבתי החולים נוהגים לא פעם להנחות את החולים וקרוביהם לחפש בעצמם תורמים שיתרמו עבורם דם – והמאגר החדש יוכל לקצר עבורם את הדרך. ההצטרפות לאתר פשוטה מאד, פרטי התורם הפוטנציאלי נשארים חסויים, ואם אין לכם מושג מה סוג הדם שלכם – טלפון אחד למד"א (במידה ותרמתם דם בעבר) או בדיקת דם פשוטה (בהפניית רופא המשפחה) תפתור גם את זה.

 

אז איפה פה הטי שירט? טוב ששאלתם: כרעיון יצירתי במיוחד לקידום האתר החשוב, עיצבה אורנה פורטוגלי עבור אתר "תרומת דם" חולצות מדליקות שעליהן מופיע סוג הדם של הלובש. שיתוף פעולה עם אתר lupa הניב את האפשרות לרכוש חולצה/ות כאלו כדי להעלות את רמת המודעות לעניין, ומי שירכוש אותן דרך הקישור שבאתר "תרומת דם" – יזכה להנחה בסך 10 ש"ח. הכי שווה, הכי אנושי, הכי לא ציני והכי חשוב בעולם. תתחדשו.

 

 

חולצות "תרומת דם קו איל": החל מ-39 ש"ח (הנחה לרוכשים דרך אתר "תרומת דם"). דמי משלוח בדואר – 15 ש"ח. לפרטים באתר "לופה" , לשאלות בנוגע לתרומות דם ייעודיות: אורן, טל' 054-4828561 או במייל (שכתובתו מופיעה באתר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה