28 בפברואר, 2011

נעימה נעימה

עיסוי שמתקדם לפי קצב המוזיקה גרם לגוף שלנו לשיר

תקראו לזה תאילנדי, תקראו לזה שבדי, תקראו לזה קיצי בגב – לנו זה ממש לא משנה. כל עוד יש מישהו שמעסה לנו את השכמות ומוריד קצת מהלחץ שמצטבר שם – אנחנו בעניין. ואחרי שחשבנו שניסינו הכול, שאנחנו כבר יודעים לבקש "נוֹ קטורת פּליז" בכל מדינה מזרח-רחוקית שלא תזרקו אותנו בה – טיפול מקורי שפגשנו דווקא בתל אביב הצליח להפתיע אותנו, שועלים משומנים (בריח ארומתרפי) שכמונו.

את בית "וילה ספא" שהוקם לפני 14 שנה במרכז תל אביב ונחשב כספא המקצועי הראשון והוותיק ביותר בעיר, אנחנו מכירים דרך לא מעט תלושי מתנה שקיבלנו לאורך השנים. ובכל פעם אנחנו מתמכרים מחדש לאווירה הביתית והמוכרת, ומרגישים נעים לקבל טיפול מסור ומקצועי כמעט כמו (אם לא יותר) מבן זוג אהוב, שיודע בדיוק איפה הנקודות הרגישות שלנו ועל מה לא ללחוץ ולהתעקש איתנו. הפעם החלטנו לנצל את שובר היומולדת על טיפול מסקרן ובלעדי למקום, שנקרא עיסוי מוזיקלי (Musical Massage). את פנינו ושרירינו הדואבים קיבל מייק, שהסביר כי הטיפול משלב בין מגע לצלילים, וכי קצב ההתקדמות והתנועות ייעשה בעצם בהתאם לקצב והתקדמות המוזיקה שנשמע, אשר פותחה במיוחד עבור הטיפול על ידי דיג'ייאית ומומחית במוזיקה תרפית, יחד עם ורד בעלת המקום.

מהר מאוד גילינו כי לא מדובר ב"פכפוך נחלים יפניים", "ממיטב חלילי הפאן הטיבטים" או "הייקוּ של דולפין 5" שאנחנו רגילים להילחץ מהם, כי אם בנעימה מודרנית ובכן… נעימה, אנרגטית, אך לא מקפיצה מדי ולא משעממת לרגע. מייק התאים את עצמו למקצבים המשתנים בין רצועות המוזיקה המתחלפות ועובד ביסודיות, לעומק הגוף ובזרימה לא מקרית; כך שבכל פעם שהמוזיקה הופכת קצבית יותר מקבלים האזורים המתאימים לעמוד בכך (גב עליון או שוקיים) תיפופים משחררים; וכשהטמפו נרגע עוברים לפנק את אזור הגב התחתון, הישבן והעורף הרגישים. על הדרך תרגישו איך כל הגוף שלכם שר בהרמוניה אחת, משחרר אנדורפינים בכיף ומתחבר לכל האנרגיה הזאת גם מבפנים. בדיוק מה שהיינו צריכים.

לסיכום, וכמו מכל עיסוי שלא תשלחו אותנו – יצאנו משוחררים, ריחניים ומלאי חיוניות, אבל הפעם במצב רוח טוב כפי שלא היינו שנים, באווירה קלילה, אחרת, שמוכיחה כי לא חייבים גונג ברקע כדי להירגע.     

עיסוי מוזיקלי – 315 ש"ח (50 דקות), 415 ש"ח (75 דקות)
לפרטים והזמנות – "וילה ספא", יהודה מכבי 10, תל אביב, טל': 03-5460608, לדף הפייסבוק – לחצו כאן. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-22:00, שישי 09:00-20:00; שבת 21:00 – 10:00

 

מתפנקים בקצב. עיסוי מוזיקלי ב"וילה ספא"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה