27 בנובמבר, 2011

נעליים לקחת הביתה

סדרת מוקסינים חדשה של couple of המאפשרת לסוליה להופיע במלוא הדרה, היא ללא ספק משב רוח מרענן

נעליים יפות, הן בכל מקום, ואנחנו מוצאים את עצמנו מתאהבים ומאמצים אותן בכל עונה לחיקנו – משל היינו בראנג'לינה בסיור בתי יתומים בווייטנאם. וכמו כל אספן שמכבד את עצמו, גם לנו הצטברו פריטים שעדיין שמורים בקופסא (אף מילה לבנזוג, כן?): יש כאלה שקנינו רק בגלל הצבע (אבל לא מצאנו עם מה הוא הולך), יש כאלה שרק בגלל הגובה (אנחנו פשוט מחכים לפריצה שלנו על הראנוויי), ויש כאלה בהירות שפשוט חבל לנו להרוס (עטלף הפירות, אנחנו עוד נתפוס אותך!).

מזל שמדי פעם אנחנו תופסים זוג שקולע מכל הבחינות, שמאפשר לדהור איתו בעיר בלי לחשוב פעמיים, בלי להצטייד בחפיסת פלסטרים ודלי אלוורה, ונראה לא פחות ממושלם עם כל דבר בארון. משהו כמו המוקסינים החדשים של Couple of – שגם מגיעים ב-3 צבעים סתוויים וגם בשני גבהים שונים. יותר מתחשב מזה – אין. בני הזוג שלי ואילון סתת-קומבור ממשיכים לעשות חיל לקרסוליים שלנו ולשלב ארכיטקטורה מיוחדת בעיצוביהם, והוציאו העונה סדרה מקורית המציעה דגמים בהם הסוליה "עולה" אל עבר הגפה ומטשטשת את כל גבולות הנעל. יש מגפונים במראה גברי עם סוליה שנתפרה סביב החזית, יש מגפוני שרוכים בהם הוצמדה הסוליה עם תיק-תק לאורכם, ואילו במוקסינים שלנו – הסוליה השובבה פשוט מתעלה על עצמה ומופיעה גם כקישוט על גב הנעל, וגם לרוחבה – כרצועת חבק בצבע קאמל עדין ויפהפה, היוצרת למעשה את צורת המוקסין.

ואנחנו לא היחידים שחושבים ככה: מנהלי רשת אנתרופולוג'י, מקום המפלט הקבוע שלנו בחו"ל, נפלו מהקולקציה באחת התצוגות הבינ"ל של "קאפל-אוף" – וכעת נמכרות נעלי המותג גם בחנויות הרשת בארה"ב ובאירופה. ריספקט. לדגם שלנו, שנולד בהשראת קופסאות ומארזים קוראים אגב TAKE AWAY. הכי אנחנו.

מוקסינים על עקב של Couple Of (דגם טייקאווי) – 650 ש"ח (מגיעים בצבע שחור, אפור בהיר, ואפור עכבר. בגובה עקב 3 או 5 ס"מ)
להשיג בחנויות הרשת – דיזנגוף 207, תל אביב, טל': 03-5291098; הילל 4, ירושלים, טל': 054-2581813; קניון G, כפר סבא, טל': 054-4229102

[PSGallery=8y4fjbnw10x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה