14 באפריל, 2011

נערת מים

תגידו, גם היום שלכם מתחיל להתבהר כשאתם מציצים באיורי המים האלה?

אנחנו זוכרים את הפעם הראשונה שאכלנו בדיינר אמריקאי (באמריקה עצמה). לידנו ישבה משפחה מרובת ילדים בלונדינים, שקיבלו מהמלצרית חבילת טושים להעביר את הזמן, עד שהבורגר אנד שייק יגיעו לשולחן. רעיון מדהים: ההורים זוכים לחמש דקות של שיחת גדולים, הילדים עסוקים מכדי להשפריץ קטשופ זה בעיני זו, ועל הדרך מפתחים את הדמיון ואת היכולות המוטוריות העדינות (רוצה לומר – לומדים שמי שיוצא מהקווים של הפלייסמט, קונה למסעדה שולחן חדש).

ככה למשל גילתה קייטלין מק'גלי (Caitlin Mcgauley) את אהבתה לציור. קייטלין שגדלה באמריקה, מספרת על עצמה כי מאז ומעולם אהבה לצייר על כל משטח אפשרי, החל ממפיות שולחן במסעדות, דרך מדרכות ליד הבית ועד נעלי הסניקרס שלה. אפילו הוריה היו נוהגים לקנות לה מחברות ציור וצבעים כדי שלא תשתעמם בזמן תפילות בכנסייה. רק כשעברה ללמוד אמנות ועיצוב אופנה באוניברסיטה "סירקיוז" בניו יורק, גילתה כי החלק האהוב עליה ביותר הוא שלב האיור והרישום של דגמי הבגדים על בלוק הסקיצות ובעזרת צבעי מים. מאז מאיירת קייטלין עבור אתרי אופנה ומגזינים אייטמים שהפכו במשיכת מכחול למרגשים ועדינים במיוחד; עבור לקוחות פרטיים שמבקשים להכניס לאלבום החתונה איור של שמלת הכלה והעגילים; ובעיקר עבור עצמה – כל דבר שמרגש אותה במהלך שיטוטיה במנהטן: סידורי פרחים, בניינים מפורסמים, אריזות תה, עציצים, נשים במעילי פרווה, או סתם זוג כפכפים.

לאחרונה הספיקה אפילו לשתף פעולה עם מותגי האופנה ג'יי קרו, קייט ספייד ואפילו הרמס, שהזמינו את קייטלין לאייר פורטרטים של מוזמני השקת סניף הגברים החדש שלהם בניו יורק. רגע לפני שהשולחנות מתארכים מהמטבח לסלון, הכיסאות מתחלקים בין השכנים בבניין והצלי נפרס – קחו לכם דקה של שקט, התגלגלו מטה עוד ועוד בבלוג המאוייר של קייטלין (My NYC Sketchbook), ותבינו לפתע עד כמה זה מצליח להבהיר את היום. ודי דיינו בזה.

אתר איורי המים של Caitlin Mcgauley

 

חג שמח, יו גאייז. איור של Caitlin Mcgauley

 

 

[PSGallery=5vpo6c6q0s]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה