12 במרץ, 2012

נפלנו מהחלל

חלל FAD (פאשן-ארט-דיזיין) שהוקם למשך חודש בלבד - עוד יגרום לנו להחליף חצי בית. כואב כמה שזה מגרה

כל שנה, באזור סוף מרץ, אנחנו יודעים לצפות לשיחה מהחותנת, שתשאל אם אנחנו צריכים טלפון של איזה מנקה טובה או מסדרת ארונות יעילה. שזה בתרגום חופשי מפולנית: "הווילונות מטונפים, הסלון מבורדק וכבר ראיתי את הסוודר הזה בחג הקודם". השנה החלטנו להקדים תרופה למכה, לעשות רמונט-פסח כללי ולהכין את הבית והארון לקראת "ביקור הגברת הזקנה".

בתור צעד ראשון, נחתנו עם סרט-מדידה, תקרת אשראי משודרגת וטלפון על שקט בחלל FAD הזמני והחדש, המוקדש כולו לפריטי אופנה, עיצוב, אמנות עכשווית, מוסיקה, גינון, טיפוח ואפילו הרצאות, שנפתח למשך חודש אחד בלבד בדרום תל אביב. במקום חנות הרהיטים "טיטאן" שפינתה את מקומה לאחרונה, הקימו צוות "שופליפטרס" המיומן באירועי מכירה מגה-מושקעים בשנים האחרונות, יחד עם אוצרי גלריית Design Space – חלל מרשים באמת בן 1,000 מ"ר, שירגיש לכם יותר כמו קפיצה ל-Merci בפריז או למוזיאון העיצוב בלונדון – מאשר לפלורנטין. בכניסה הנעימה תחכה לכם פינת קפה ופינוקים מבית "אידלסון 10", ומשם והלאה כל פריט שתראו ניתן למדוד, לארוז ולקחת הביתה: יש בגדים, נעליים והלבשה תחתונה לנשים ולגברים מ-60 מותגי אופנה ישראליים ובינלאומיים (אלכסנדר וואנג, ג'יל סנדר, BA&SH, ג'ולייט, קארין איי, אמריקן וינטג', לולו ליאם, יעל מניה ועוד). יש עבודות אמנות מטריפות (כמו בלוני הקרמיקה של סיוון שטרנבך או עמוד המחברת העצום של יאיר ברק, ראו תמונות). יש את המנורות של נעמה הופמן; כריות מעלפות, כורסאות, פופים ושרפרפים מסוגננים או מזנונים עצומים שעושים את כל הסלון. יש ארון ספרי עיצוב, אמנות וילדים באדיבות "סיפור פשוט"; בובות ואביזרי ילדים של "קרוסלה"; מוצרי נייר בעבודת יד של TexturedPaper שלא הצלחנו להשאיר מאחור; משקפי שמש לוהטים של "המשקיפה"; צבע לבית מחנות הצבעים של ראלף לורן, אופניים, עציצים, ובגדול – תשובה לכל אפיקומן שתבקשו. 

בין אגף לאגף, אתם מוזמנים לקבל טיפול אקספרס בבר-מניקור מדליק, לשמוע הרצאות של יוצרים מקומיים, ליהנות ממפגשי אמן וסדנאות הדפס שיעבירו סטודיו "בעלי המלאכה" ואפילו מסיבות שיתקיימו במקום. בקיצור, במידה וזיוה מהבנק לא תאשר לנו כלום – יש מצב לארח אצלכם 14 איש בפסח? אנחנו מבטיחים להשאיר מסודר.

חלל FAD – חנות פופ-אפ לאופנה, אמנות ועיצוב – פתוח עד 03.04.12. טווח מחירים: 150 ש"ח – 4000 ש"ח (לא כולל ריהוט ועבודות אמנות), מריחת לק – 25 ש"ח.
אלפסי 15, תל אביב. שעות פתיחה: ראשון-חמישי ושבת – 11:00-21:00, שישי – 10:00-18:00.
שימו לב – היום, שני (12.03.12), בשעה 19:00, תתקיים בחלל הרצאתה של מיכל שרה צ'דרבאום בנושא "מוצר ועיר: על הדימיון שבין עיצוב מוצרים והסביבה העירונית בישראל".

 

אז מה לארוז לכם? ארון ושידת הספרים של "סיפור פשוט" בחלל FAD

 

 

לול בסלון. מנורות בצורת תרנגולות ובלוני הקרמיקה של סיוון שטרנבך (צילום: דן בלילטי)

 

 

חי, צומח, מהמם. עציצים, כריות ומצעים ב-FAD

 

 

מצאנו מתנה לבוס. עבודתו של יאיר ברק, באדיבות דיזיין-ספייס

 

 

 

מצאנו מתנה לעצמנו. בלוני הקרמיקה של סיוון שטרנבך

[vimeo 38852288]

 

 

 

[PSGallery=au2quflltx]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה