29 במאי, 2012

נפנפי אותו

מניפות ישראליות וצרפתיות מהממות, לילדים ולאמהות, עוזרות להיגמל מהמזגן, להפחית חשבון חשמל ובעיקר להזיע בסטייל

אם תשאלו אותנו, שפעת היא עונש קצת מוגזם למי שנרדם בעוונותיו עם מזגן פועל. לפי ההיגיון הזה, מעניין מה יקבל מי שישאיר בטעות את הבוילר דולק (אדמת עם חום גבוה)? לנו בכל אופן, זה קרה השבוע בשל אי הבנה מצערת (שמישהו יחליט פעם אחת אם "מאמי, תגביר את המזגן" זה יותר קר או חם. אפצ'י). וכך, מוקפים בטישו, חיפשנו פתרון ביניים והכנסנו זוג מניפות קיץ חדשות (לכל תיק): אחת של המותג הצרפתי החביב עלינו DJECO (נו, זה ממשחקי הילדים המושקעים), והשנייה מבית FANCY Hand Fans הישראלית. תכירו:

המניפות הצרפתיות (DJECO) עשויות עץ ובד, מקושטות בהדפסים ובאיורים מקסימים, שמתאימים גם לילדים אלגנטיים (שלא אוהבים להזיע בקיץ) וגם לאמא (שחווה גלי חום כל השנה), וארוזות בקופסה קומפקטית ומעוצבת – מה שהופך אותן למתנת קיץ מקורית, שימושית ואוורירית במיוחד שתקסום לישראלים ולתיירים כאחד. המניפות הישראליות (FANCY) עשויות עץ דובדבן וכותנה ושייכות למותג שהקימו שרון ורייצ'ל ירושלמי, אם ובת. השתיים מציעות קולקציה ייחודית של קרוב ל-30 "עיצובים אורבניים עם נגיעות רומנטיות של פעם": הדפס מנומר, עור נחש, זברה, פופ ארט, גרפיטי תל אביבי, מפת תל אביב, הדפס תחרה, פרחים ואיורים. FANCY נמכר כיום גם באוסטרליה, הוואי, קליפורניה, מיאמי, פריז, לונדון ועוד, וכל מניפה נתונה בתוך נרתיק אישי בצירוף מילון מונחים שנקרא "שפת המניפה – גרסה אורבנית" (חפשו באתר) שמאפשר לתקשר בעזרת נפנופים סימבוליים. אנחנו אהבנו במיוחד את דגם "ביץ' בייב" המעוטר בעשרות כפכפים מיניאטוריים (בתמונה למעלה). לוהט. כלומר, במובן המצנן של המילה.

אם תפגשו אותנו בימים הקרובים בחוף הים או על הבר כשאנחנו מנופפים במרץ, דעו שאנחנו מובילים כאן מהלך חברתי-סביבתי חשוב מאין כמוהו התורם לחסכון ארצי בחשמל. ואגב, אם תבקשו סיבוב על המניפה שלנו, אל תופתעו אם ננפנף בנימוס גם אתכם. רייצ'ל, איך מאייתים "מה לעשות, רכושניים"?

#1
מניפות DJECO ("דז'קו") – 49.90 ש"ח
להשיג דרך אתר היבואן "נימיגו", או ברחבי הארץ:
רשת דיאדה, תל אביב (טויסים, שוקה, קידס וויל); רחובות (גולות); רמה"ש (הממלכה של רוי), גדרה (יצירות), ירושלים (מוזיאון ישראל), אור עקיבא (החלומות של שחר), קרית טבעון וצומת אלונים (עומר); ראש פינה וכפר ורדים (פשוט ויפה), הרצליה (אליס), רשפון (תותי במושב).

 

#2
מניפות FANCY Hand Fans ("פנסי הנד פנס") – 79 ש"ח

להשיג בחנות המותג, או באתר הרשמי או דרך עמוד הפייסבוק; וגם בתל אביב (ארביטמנ'ס, באוהאוס, בוטיק 5,made in TLV); גבעתיים (גוטיק); רעננה (Around the Block); ערד (atalia); וברשימת חנויות ברחבי הארץ.

 

יש במה לנפנף. מניפות עם מארז קטן של Djeco


 

 

מנסה לאיית "אל תסמס לי" בשפת המניפה. Fancy Hand Fans (צילום: בני דויטש)

 

 

כמה חם. מניפות של Djeco

 

 

 

אחד לכל אאוטפיט. Fancy Hand Fans (צילום: בני דויטש)

[PSGallery=boupy70ipm]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה