06 בינואר, 2010

נשות הצווארון הלבן

צווארון מעוצב מבוטיק אלומה הוא אולי הפירור הרומנטי האחרון שנשאר לנו כדי להתרפק על תקופה קסומה, שבה גם "אנקת גבהים" יכלה לשמש כהשראה אופנתית

לא כולן מתגאות בעובדה שיצא להן פה ושם לצפות בסדרה התקופתית תחרה (או בשכמותה) שלא לומר, לצפות בכל הפרקים ולא לפספס אף מבט, הבעה או רפליקה. בואו נאמר את זה בעדינות – גם לנו יצא להציץ בסדרה הזאת (ובשכמותה) ובעיקר לרייר על הסטיילינג הרך והרומנטי. לא תמצאו שם סקיני, סטילטו והדפסים זרחניים של איברים פנימיים אלא שמלות צרות מותן, רקמות ופרחים בשיער. בול אנחנו.
פירורים רומנטיים מהסדרות האלה עפו לנו מהראש כשראינו בחנות המעצבת ALUMA  צווארון מקסים שהטיס אותנו במסע אחורה בזמן. לצאוורון המדובר יש שארם 'תקופתי' שמתלבש על כל הופעה ובעיקר הופך כל חולצה סתמית ל"וואו" בנוסח "אנקת גבהים". מהניסיון שלנו – אין גבול לשילובים שהוא מאפשר ולמחמאות שהוא סוחט (לאחרונה אף דיגמן את עצמו בחלון הראווה של סלפרידג'ס בלונדון). האחראית להבאתו לעולם היא אלומה קליין, מעצבת אופנה שגדלה וטופחה באנגליה על ידי כמה מבתי האופנה והבוטיקים בלונדון (מספרים שגם מדונה רכשה) ואוהבת לשלב סגנונות מעכשיו ומפעם.

לסיכום – לעולם אל תתביישו בהרגלי הצפייה שלכם. תמיד אפשר להמציא תירוץ שקשור להשראות אופנתיות ובלה בלה בלה. כולם קונים את זה.

צווארון מעוצב – 624-1,080 ש"ח
להשיג ב-ALUMA, אשתורי הפרחי 9 (מתחם בזל), תל אביב, טל': 03-6046095

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה