30 במאי, 2010

נשיאה טובה

תיק הנסיעות של TES הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל סופי השבוע התכופים שלכם באירופה

המושג קבוצת רכישה לא מפסיק להופיע בכל מקום בעיר. יש כאלה שמציעים לנו להתארגן עם עוד 49 חברים ולקנות ג'ינסים בהנחה יפה, יש כאלה שקוראים לנו למצוא 11 שכנים (הנאים בעינינו) ולבנות יחד בניין בהוד השרון, ויש אפילו מי שהזמין אותנו להצטרף לשלישייה, אבל זה כבר לא קשור (וזה גם לא קרה, אמא). ובשבוע שעבר התארגנה חבורה גדולה של אנשים לכבוד יומולדת עגול של חברה משותפת וקנו לה תיק שיהלום את המשרה החדשה שקיבלה הכוללת נסיעות תכופות לתקופות קצרות.

על טלי אפשטיין סגל, מעצבת התיק ובעלת המותג TES, שמנו עין כבר די מזמן, כששחררה לשוק לפני כמה שנים את אחת הקולקציות הראשונות ואת הפרשנות שלה לתיקי ערב בסגנון מעט רוקיסטי, שכלל ניטים וגימורים בחיתוך גס (אותם עדיין ניתן להשיג אצלה). על הדילוג שבין הזרוק למוקפד, בין היוקרתי למשוחרר – שמרה טלי לאורך השנים, והיא מפציעה בכל עונה עם עוד ועוד דגמים יפים מעור מעט לא מלוטש (הנמכרים אגב גם בבוטיקים בניו יורק, אירופה, דרום אפריקה וטורקיה), ומבטאים לדבריה את אהבתה לתיקים גדולים ולכאלה שלא נחשבים נשיים במהותם.
העונה, מתבטאת האהבה הזו בדגם המכונה Hobo, תיק נסיעה קלאסי בצבע חום דבש שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים, הידיים ומה לא. טלי ששואבת את השראתה במידה רבה מחומרי הגלם עצמם ומפסלת את דגמיה מתוך החיבור לאופיו של העור, הצליחה להוציא מהמפגש עם העור המשגע הזה תיק עם נוכחות מרשימה ועם לוק כייפי של תיק חדר כושר.

אנחנו מודים, היו רגעים שהתפתנו לשכוח מהכל ולברוח עם התיק לחופשה מפנקת במילאנו. רק אנחנו והוא, בלי שוב קבוצה ושום בטיח ושימותו כולם. זה לא קרה.

תיק עור מדגם "הובו" –  2,200 ש"ח (קיים בצבעים נוספים)
להשיג ב- TES, רח' הרכבת 12, תל אביב, טל': 03-5601482, לצפייה בדגמים נוספים היכנסו לדף הפייסבוק של המעצבת דרך האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה