20 באוקטובר, 2010

סבון פנים לפָּנים

מה יש בסבון הפנים של Kiehl's שגרם לעופר שני להתמכר ולמכר את כל חבריו הקרובים?

קשה לתאר במילים את התענוג שבגילוי מוצר צריכה מושלם, במיוחד אם מדובר באחד שהשימוש בו הוא יומיומי. לכן אני רואה בהמלצה זו שירות של ממש לתועלת הציבור. הרומן שלי עם מוצרי הטיפוח של "קילז" התחיל כשגרתי בניו יורק. בכל פעם שהייתי מגיע לארץ, ביקש ממני ידידי המטופח ג' (שגם הוא כותב במרמלדה) להביא לו שפורפרות של משחת הגילוח המעולה שלהם. מהר מאוד גיליתי שיש משהו מיוחד ב"קילז". חווית הקניה בחנות שונה מבכל היכל טיפוח אחר. בניגוד לדיילות הטיפוח המפחידות ועמוסות המייקאפ שפוגשים בכל סופרפארם, המוכרים של "קילז" הם תמיד צעירים-קוסמופוליטיים, הם נראים כמו רופאים בחלוקים ארוכים לבנים, וניכר שהם אוהבים את המוצרים שהם מוכרים. הם ישמחו לדבר איתך שעות על הניואנסים הזעירים ביותר בכל מוצר ולא יחסכו בדוגמאות מחוויותיהם האישיות. וכך, באחת משיחות ההעשרה הללו בחנות המיתולוגית של "קילז" במנהטן (רחוב 10 פינת השדרה השלישית), התגלה המוצר שלימים יהפוך לפייבוריט המקלחת שלנו בבית.

מזה שלוש שנים וחצי זוגתי ואני משתמשים בסבון הפנים הנוזלי מסדרת facial fuel והוא עדיין לא נמאס. סדרת המוצרים facial fuel מיועדת בעיקר לגברים אבל אפשר לומר בביטחון שהסבון הזה הוא יוניסקסי לחלוטין. סדרת המוצרים הזו כוללת גם קרם פנים לגבר (בתמונה מימין), שגם אותו אהבתי, אבל הרומן הסתיים בתום חודשיים של שימוש. מטרתו של סבון פנים היא אחת ויחידה מבחינתי: לתת לי את ההרגשה שאני חדש מהקופסא. בלי שום רמז לעייפות, לא פיזית ולא רגשית. והסבון הזה עושה את העבודה בהצטיינות. בכל מקלחת תספיק טיפה קטנה של נוזל סבון, שפשוף הידיים זו בזו, ואז סיבון הפנים עם שתי הידיים – ואתם מסודרים. מצאתי ששפורפרת גדולה של המוצר (18 דולר ל-250 מ"ל) מספיקה לכמעט חצי שנה של זוג שמתקלח פעמיים ביום. שווה! מאז הפך הסבון למתנת יומולדת מושלמת לחברים מועדפים (שמהר מאוד הופכים למכורים בעצמם).

 

סבון נוזלי לפנים של "קילז" – 18 דולר לשפורפרת גדולה (250 מ"ל)

אפשר למצוא את הסבון הנוזלי facial fuel בכל חנויות "קילז" שנמצאות בכל מטרופולין בעולם שמכבד את עצמו ובחלק מרשתות הכלבו היוקרתיות. בישראל עדיין לא נצפתה נציגות של "קילז" אבל חיפוש מהיר בגוגל (kiehl's) יוביל אתכם לחנויות שמאפשרות לקנות אותו אונליין ולהזמינו בדואר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה