07 בנובמבר, 2010

סוף הסיפור

"אמילי ופֶפוֹ", חנות הספרים והצעצועים המיוחדת, נכנעת במלחמה מול הרשתות הגדולות ונסגרת

ב-26 במרץ, 2006, כתבנו עליה בפעם הראשונה. אחר כך כתבנו עליה עוד והזכרנו אותה פה ושם. אבל בעיקר ביקרנו בה המון. הקשבנו שם לסיפורים, עלעלנו בספרים נדירים ובספרים חדשים והתרגשנו ממפגשים עם כל מיני כותרים שלא האמנו שעור נראה אי פעם. והנה, כעבור 4 וחצי שנים אחר כך, החנות המקסימה והאופטימית "אמילי ופפו" נסגרת.

חמש שנים בלבד לאחר פתיחתה של חנות הספרים והצעצועים לילדים, "אמילי ופפו", נאלצת ליאת סגול קורנפלד להיכנע לכוחות השוק ולכבות את האור באחת מהפינות הקסומות בתל אביב – שהקימה במו ידיה, טיפחה באהבה גדולה ואף העניקה לה את שמותיהם של סבה וסבתה. בחנות מצאנו לצד אינספור ספרים גם צעצועים, רהיטים וקופסאות אחסון – שגם אמא רוצה לעצמה. באתר של החנות מצאנו קטלוג ספרים לפי שמות הילדים המככבים בהם, מתנות שאפשר לקבל בטייק-אווי לאוטו דקה לפני שהמסיבה בגן מתחילה, הצצה לכתבי יד מקוריים, הכנת רשימת מתנות מרוכזת בחנות, ייעוץ להורים, שעות סיפור, שוק קח-תן, ועוד ועוד.

עד סוף חודש דצמבר, בזמן שמרימים ב-"אמילי ופפו" את הכיסאות (השרפרפים והעגלות) תוכלו עדיין ליהנות מכל ההצגות והפעילויות הרגילות בחנות, אך גם ממבצע סגירה חד פעמי, המציע 20% הנחה או פריט מתנה (על כל קנייה של 2 פריטים). אנחנו כבר מתגעגעים לאחר הצהריים ההוא שהגענו רטובים לגמרי (ירד גשם), התקבלנו בחיוך גדול, הקשבנו לשעת סיפור עם יעל ("איילת מטיילת", רינת הופר) ויצאנו עם הרגשה טובה וחמימה. איזה מזל היה לנו.

מבצע סגירה ב-"אמילי ופפו" – 20% הנחה, או 1+2 מתנה על כל הפריטים בחנות (הזול מבינהם. עד סוף חודש דצמבר 2010. המבצע כולל את כל ספרי הילדים – גם באנגלית, מוצרי הפלסטיק, האיורים והתמונות, ערכות היצירה, הפאזלים והמשחקים, מוצרי בילבי וג'ורג' הסקרן ועוד). גם הריהוט, המדפים וקוביות האחסון יוצעו למכירה.
לפרטים נוספים – "אמילי ופפו", שד' בן גוריון 59, תל אביב, טל': 03-5239624, לדף הפייסבוק לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה