04 בנובמבר, 2008

סוף עונת הפיזוזים

חנות המזכרות המקוונת של ברק אובמה מעלה תהיות לגבי השיממון שעוטף את הקלפיות שלנו. אז עד שתגיע לכאן רוח השינוי נסתפק בסובינירים עם פניו של מיסטר פרזידנט

בוקר יום שלישי, והעולם כמרקחה: בקרוב יחדלו המועמדים לפזז לפני בוחריהם הפוטנציאליים, מלך חדש יקום בממלכת אמריקה, ולראשונה מזה שנים רבות יהיה זה סוף סוף גבר נאה, אם להשתמש בקביעה מעולם האנדרסטייטמנט. ברק של האמריקאים, שלפי כל הסקרים הוא אכן אהוד, הינו איש רב קסם וכריזמה, ותהא השקפתכם הפוליטית אשר תהא – לא תוכלו להכחיש שהאיש הוא, ובכן, פטיש.

בניגוד לבחירות הממשמשות אצלנו, הבחירות בארה"ב מצליחות להצטייר כהפנינג סקסי ועתיר יצרים, שופע אנרגיות ומלווה במוזיקת רקע מקפיצה. באתר הרשמי של ידידנו החדש ברק א. (שאנחנו, תאמינו או לא, היינו בעדו כבר כשהפציע לראשונה בתכניתה של ידידתנו אופרה ו.) מוצעים לרכישה במחירי רצפה שלל מזכרות וקשקושי תמיכה למיניהם: טי שירטים לא רעים בכלל (במיוחד אלה עם הכיתוב GOT HOPE? שמתכתב עם קמפיין החלב המפורסם), כובעים, סטיקרים ואפילו כוס שתייה מיוחדת שמעלה את התהייה המתבקשת, שמא המים שאובמה חתום עליהם ניחנו בסגולות מיוחדות. מחירי סוף העונה של הפריטים הם אטרקטיביים במיוחד, שהרי ידוע לכל שהסובנירים הלוהטים של היום יעטפו את הדגים של מחר.

תומכיו הישראליים של המועמד רב הברק יאלצו לבהות בשלל המוצרים שבחנותו המקוונת של אובמה בעיניים כלות, כיוון שהם אינם נשלחים ארצה, אלא אם זכיתם בקרוב משפחה בארה"ב שמוכן לשגר אליכם את מיטב השמונצעס של ימי הבחירות. תסכימו איתנו שטי שירט אובמה אקסטרה לארג' X4, מידת ענק שרק האמריקאים יכולים להמציא, יכולה הייתה בהחלט לשמש כותונת לילה ראויה לריקוד ניצחון סוער. היפ היפ הוראיי, מיסטר פרזידנט. שיהיה לך בסט אוף לאק.

חנות המזכרות המקוונת של ברק אובמה – http://store.barackobama.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה