14 באוקטובר, 2009

סופיסטיקייטד קומביניישן

ברוח המיתון, מציע לנו המותג DN PRIVATE COLLECTION קומבינציות מתוחכמות ודילים עסקיים של שמלה תיק וצעיף במחיר שקשה לסרב לו

את מכירה את ההרגשה: מדגדג לך באצבעות לקנות שמלה קטנה ומקסימה, אבל ראית גם תיק משגע, שמופיע לך בחלומות ולא עוזב. מעכשיו את נידונה להתחבטויות נפש קשות: עקב המצב הכלכלי, התמזג תקציב הביגוד שלך עם תקציב הנעליים, האקססוריז והאיפור, והוא מאפשר לך רכישות בודדות ומצומצמות. האם הימים בהם יכולת לרכוש את העוגה כולה ולהשאיר אותה שלמה חלפו לבלי שוב? לא, הם רק יצאו להפסקת פרסומות, אבל עד שיחלוף המיתון, נצטרך לשכלל את הרגלי השופינג שלנו וללכת על אופציות מתוחכמות, כמו זו שמציע המותג DN Private Collection , שהוקם לפני כשלוש שנים על ידי דקלה (D) פרץ ונעמה (N) עומר.    

פרץ ועומר מעצבות ארנקים, תיקים וצעיפים חכמים ומתוחכמים: בקולקציה שלהן יש תיק יום שהופך לתיק ערב, שני תיקים בתיק אחד, תיק עם מספר מצבי נשיאה ועוד – כולם בקווים נקיים וקלאסיים, בגזרות ישרות ותוךשימוש בעורות ובבדים מיובאים ואיכותיים. לאחרונה הבחינו השתיים שהלקוחות שלהן מתקשות לבצע רכישות של כמה פריטים בבת אחת, ולכן יצאו בחידוש מרענן ומתחשב, שמאפשר לבחור את המראה והמחיר: הן מציעות שמלה שחורה (או אפורה עם פסים עדינים בשחור) של המעצבת לימור רוטמן, יחד עם תיק, ארנק או צעיף פרי עיצובן – במחיר "טוטאל לוק": שמלה יחד עם תיק רוסלין גדול בצבע כתום תעלה 480 ש"ח, אותה השמלה עם תיק ערב או ארנק וינטג' תעלה 430 ש"ח, ומי שתבחר שמלה עם צעיף תשלם 290 ש"ח בלבד. את השמלה והפריט הנוסף מקבלים עם שליח עד הבית, כך שאפשר להתקשר, להזמין, להתלבש ולצאת. אם גם אתן חיפשתן פתרון חכם והגון לימי מיתון, שמאפשר רכישה של הופעה מושלמת במחיר שמלה אחת, קטנה ומתוחכמת – מצאתן לכן יופי של קומבינציה. תתלבשו עליה מהר.

DN Private Collection,
יחיאלי 8 (מתחם נווה צדק), תל אביב, טל': 054-7610269 (נעמה), www.dn-bags.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה