11 בדצמבר, 2011

מתמטיקה לגיל הרך

משחק קלפי חיות וספרות שעיצבה אושרית בן-גל, יכניס את הרך הקטן שלכם לעולם המתמטיקה בלי להתבלבל בכלל

בכל פעם שהתלונַנו בבית "בשביל מה צריך לדעת אלגברה?!" (תוך איומים להרים טלפון לבני גורן ולומר לו כל מה שאנחנו חושבים עליו), הגיעה התשובה האוטומטית: "כדי שלא יעבדו עליכם במכולת". ועד היום, כשאנחנו נתקלים בבעיית חשבון פשוט (מהר, כמה זה תפוצ'יפס, שוקובו, פחית מנגו ו-50 גר' קבוקים?) – יש לנו תחושה שאכן עובדים עלינו במכולת (עזוב הילל, תרשום לנו). המעט שנוכל לעשות, הוא לפחות לדאוג שזה לא יקרה לדור הבא.

משחק המספרים "חמישה קופים וג'ירפה" שקיבלנו לאחרונה מתנה – הפך את כל עניין החיסור, החיבור ושאר הפעולות שילדים אוהבים לשנוא – לשעת שיא הריכוז והפאן בבית (גם מצד ההורים). אושרית בן גל, מעצבת גרפית בוגרת "ויטל", החליטה לפתח קו משחקים לילדים, שנבנה בהתאם לנסיינית הקטנה שיש לה בשלוף (גיא, בת 4 וחצי) והשיקה לפני כמעט שנה את מותג GUGU, שמיוצר כולו כאן בישראל. כל משחק שעיצבה מגיע תמיד באריזה אולטרה-מושקעת, שאינה תופסת הרבה מקום ומהווה חלק מרכזי מהכיף. במשחק החשבון שקיבלנו (למעלה בתמונה), תמצאו קלפי ספרות וקלפי חיות חמודות ביותר, המסודרות בלהקות של בין חיה אחת ל-10. את המשחק, שנועד להקנות בסיס ללימודי חשבון  ולפתח תפישה כמותית אצל אספיס הרך שלכם (במקום להסתמך רק על ספירה אוטומטית מהזיכרון), תוכלו לתפעל בשלוש רמות קושי ובין משתתף אחד לשלושה: בתור התחלה, מתאימים למשל בין הספרה 4 לקלף בן ארבעה ארנבונים, בין 2 לשני קיפודים, וכך הלאה. ברמה מתקדמת יותר, מכניסים לחוקים פעולות חיבור ולומדים איך משלושה חתולים וג'ירפה אחת – מגיעים ל-4. בהמשך עוברים לחיסור ("מתוקי, תחשב כמה שעות שינה חסרות לאמא…") והופכים את הערב לתחביב משפחתי ממכר.

אצלנו לפחות, הילדה לא מפסיקה לנצח את עצמה ברמת מתחילים וכבר סופרת כל דבר בבית, כולל ממתקים לפני השינה (בקול רם!). כיתת חמש יחידות מוגבר? שמרו לנו מקום. 

משחקי החשיבה של GUGU – החל מ-49 ש"ח (למשחק "חמישה קופים וג'ירפה") ועד 69 ש"ח (למשחק "חיות האלף-בית"). מתאימים לגילאי 4-6.
להשיג בחנות אונליין של Gugu, או ברשימת החנויות שבאתר GUGU – "טויסים", "הפיה הירוקה", "לעלא", רשת "דיאדה", "מוסקט הדקל", "מילקה", ועוד.

[PSGallery=92da610fxlj]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה