07 בפברואר, 2010

סטנד היר, פליז

מצאנו את המתקן הראשון שמצליח לרסן לנו את ערמת דפי הממו הסוררת התחובה מתחת למקלדת, ועדיין לספק לנו בלגן חינני לצרכי השראה

אנחנו גאים לפתוח את השבוע בהצהרה חגיגית: לעולם לא נאבד שוב את הפתק עם הטלפון של האינסטלטור. חשבנו לכתוב את זה מאה פעמים, וכך גם להעניש את עצמנו באותה הזדמנות, אבל נסתפק בפעמיים: לעולם, לעולם לא נאבד שוב את הפתק עם הטלפון של האינסטלטור ונישאר בלי מים חמים כל הסופשבוע. והכל בזכות קים אוזן וגיא מלול, מעצבי Fullydesign, שהגו את סטנד הפתקאות החכם שלהם אחרי שגילו גם את העיקרון הפיזיקלי המדהים, לפיו פתקים שנתחבים מתחת למקלדת המחשב נוטים להתאדות באורח מסתורי.

הסטנד השולחני, שעשוי מתכת צבעונית וגומי, משחיל בערמומיות את הפתקים החשובים בין גומיות (בטח ראיתם בחנויות את המסגרות הגדולות לתמונות, גם הן של צמד המעצבים, שמבוססות על אותו עקרון) ומאפשר להציג את המכתבים והתשלומים מול העיניים, על שולחן עבודה מסודר, ולא בערימה מגובבת ומאיימת. חוץ מזה הוא לגמרי תוצרת כחול-לבן (כולל החומרים, הייצור והאריזות), שזו עובדה משמחת מאד בימים טרופים אלה, והכי חשוב – למרות שהוא מאורגן להפליא, הוא עדיין מקפיד לשמור על בלגן חינני בעיניים, שבלעדיו המוזה שלנו עלולה לברוח למחוזות רחוקים מדי, אולי אפילו עד מחלקת הארנונה של עיריית תל אביב. אור ליום ראשון, אנו גאים לפתוח את השבוע המסודר הראשון בחיינו ומצהירים חגיגית, בפעם השלישית והאחרונה: לעולם, לעולם לא נאבד שוב את הפתק עם הטלפון של האינסטלטור.

מתקן ממו שולחני – 59 ש"ח
להשיג ב
רשת אנטר, באתר ארטלוק – http://artlook.co.il, או בטל': 054-8155861, www.fullydesign.com, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה