31 בדצמבר, 2017

תוכניות לסילבסטר, מישהו?

זה לא שאין לנו תוכניות להערב. פשוט לא קבענו עם אף אחד כדי להתרכז בסייל סוף השנה שמטרלל את המרקט ל-3 ימים בלבד! בואו לצלול איתנו לתוך הנחות שפותחות את 2018 בדרך הכי קולעת. יודה ושלומית סליחה, נתפסנו כבר

לא יודעים מה אתכם, אבל מבחינתנו הערב כולה מסתיימת לה עוד שנת מס. ביג דיל. באופק האינבוקס לא נצפתה גם ככה אף הזמנה למסיבת גג במגדלי YOO (מה סנדרה, גם את לא חוגגת את הלועזית?). סו וואט, לא מזיז לנו.

האמת האמת? ככה הכי רצינו. לא קבענו עם נפש חיה הערב בכוונה. כי יותר מהכל, והתכנית שהכי חיכינו לה כל השנה? ספירת מלאי כללית בבית. כמו כל עצמאי בשטח בשבוע האחרון, בא לנו הלילה לבדוק חוסרים, להשלים השלמות ולנצל את סייל סוף השנה שמתחולל במרקט ברגעים אלו ממש (מאמי, חסכנו בייביסיטר בסילבסטר, אפשר להשתולל)! הפעם מדובר בסייל חוצה שנתונים (מהיום ועד 2.1.18), שמציע הנחות של עד 70% על פריטים מטריפי-דעת בכל ז'אנר שחיפשנו: אפשר לחדש מצעים לילדים, אפשר לבזוז מגפוני קטיפה או סופרגה כסופות, למצוא מעילי גשם מושלמים או לנעוץ תכשיטים נוצצים, להתארגן על ציוד לחופשת חורף לכל המשפחה או דווקא על סט מרקיות בעבודת יד, שולחנות צד מבטון, ספרים שווים, מנורות וינטג', מיליון צעיפים לעכשיו, ועוד הכל מהכל. לא חסר ויש מספיק לכולם.

אז אל תתנו לנו לאכול לכם ת'ראס עוד שניה מיותרת: עברו מיד למרקט ל-3 ימים של "סליחה בוס, אני כבר כבר איתך!", או "מאמי, איזה מידה אתה במתניים?", קצת "אמא, בא לך תליון עם השם שלנו?", וגם "אפרוח, תראה מה אתה לובש מחרתיים לגן!", וכולי וכולי.

אז איך אומרים הסחים? נתראה בשנה הבאה.

סייל סוף שנה במרמלדה מרקט – 70%-30% הנחה על מאות אלפי מוצרים המשתתפים במבצע (עד שלישי בחצות, 2.1.18). להצצה בפנינים הכי נחשקות מהסייל – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה