02 בנובמבר, 2021

סיפור על אהבה וחושך

שעון החורף שהחשיך הכל בבת אחת, פלוס החג הכי מואר ואהוב שבפתח, גרמו לנו להקדים ולרכז את מצעד החנוכיות המקוריות והמסנוורות ביותר. בואו להידלק

ויהי אור בבית. #1 חנוכית קרמיקה ייחודית, במראה כפר צבעוני, בעיצוב עדנה פיורקו

כמה חבל שאי אפשר לפתוח כל יום עם הזזה לשעון חורף, תודו. מה לא הייתם נותנים כדי לקום ולגלות שהופה! אפשר תמיד להסתובב לצד השני ולחרופּ עוד שעה. או שקיבלתם פתאום 60 דקות אקסטרה על הכביש במירוץ כנגד השעון של הסייעת מהצהרון ("צילה, אם את גם ככה מחכה לנו על המדרכה עם שובלי, קחי אותו בינתיים לגלידה. סתם רעיון"). מצד שני, העניין הזה שבארבע וחצי כבר חשוך ברמת לפתוח פנס בנייד, טיפה מכבה אותנו. זה כן.

בדיוק בגלל זה, וטוב נו, גם בגלל שחנוכה מעבר לפינה החשוכה, החלטנו השנה להקדים ולחפש את החנוכיות הכי מדליקות, הכי מקוריות והכי חגיגיות, אלו שיכניסו הרבה אור לאפלולית הסתווית. מצאנו לפחות 23 ביוטיז, שעשו לנו מיד חשק פאבלובי לסופגניית-מזרק (שאלה לקורא א. קור: האם שורש המילה ס.פ.ג לא מסגיר את המרכיב הבעייתי במתכון?).

בואו לבחור את האחת שתדליק לכם את החג, זו שתבהו בה ערב-ערב עד שהפתיל שלכם ייגמר, וגם לקבוע מתי אתם מזמינים אותנו לאיזה נר (פעילות לילדים "מטפטפים שעווה על האגודל ומקלפים שעות כאילו אין נטפליקס בעולם" – עלינו). לא לראותן בלבד:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה