08 באוגוסט, 2011

סיר הלל

סיר קרטון מתקפל ורב פעמי מתאים במיוחד לילדים שחוששים לשחרר מעצורים בטבע

עד כמה מוכר לכם התסריט הבא: החלטתם לקחת את הקונדסון שלכם לגינה, שאלתם אותו אם הוא צריך קודם לשירותים, ארזתם מגבונים לחים, מים, כובע והשמיכי'ז שראיתם סביבכם ויצאתם לדרך. חמש דקות אחרי שהגעתם לגינה/ מצאתם חניה ו/ או התמקמתם ראשונים על המגלשה – הילד שלכם, שמפחד לעשות בטבע ("בגלל הנמלים") מבהיר לכל יושבי הגינה – "אני רוצה קקי. בבית". מכירים? אתם לא לבד.

בדיוק בנקודה הזו, נכנס לתמונה הפטנט הישראלי עטור הפרסים הבא: "סיר לכת" (וגאון מי שחשב על השם) הוא סיר קרטון קשיח מתכלה וניתן למיחזור, שנועד לשימוש מחוץ לבית או בתוכו. את המוצר הנהדר הזה, יזמה ומייצרת כאן בישראל חברת "תה ולימון" המפתחת מוצרים ידידותיים לסביבה, שלא רק זכו בפרס "כוכב ישראל" בהצטיינות בקטגוריית עיצוב מוצר, אלא אף הציגו אותו במוזיאון העיצוב בחולון.

במארז הקטן והקל מחכה לכם למעשה מושב רב-פעמי מקופל, פלוס ארבע שקיות ניילון חד-פעמיות ומתפרקות – שתוכלו להרכיב בקלילות יחד וליצור סיר נוח, היגייני וחזק למדי (שמתאים אפילו לאמא הגיינית במיוחד). אנחנו לקחנו אותו לטיול קמפינג משפחתי, שחררנו את הידיים והשרירים (נראה אתכם מחזיקים את 17 הקילוגרמים האלה באוויר במשך עשרים דקות של "תיכף יוצא לי… עוד לא…הנה… עוד לא") ונתנו לילד לעשות את שלו בשיא הפרטיות. לאחר שסיים, סגרנו את השקית וקיפלנו את המושב עד לפעם הבאה. כל הדרך הביתה שרנו מקבץ סירי הלל.

"סיר לכת" – כ-30 ש"ח (למארז של סיר רב-פעמי ו-4 שקיות ניילון מתפרקות. מתאים לגילאי שנה וחצי עד 6, או עד 25 ק"ג. קיים בשני צבעים "אוקיינוס" / "ג'ונגל").
להשיג ברשתות וחנויות לילדים, אתרי טיולים וברשימה המלאה שבאתר – www.sirlechet.co.il

 

בדרך לנובל. מארז "סיר לכת" מדגם ג'ונגל

 

 

 

עושים בכיף. "סיר לכת"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה