01 בפברואר, 2010

סיר הסירים

אם כבר לשרוף את האורז ולהרוג את הכרובית אז לפחות שזה יהיה בסירים עמידים ומקסימים. אז זהו, שמצאנו בדיוק כאלה

סריקה קלה בבית העלתה את הסברה, כי ייתכן שקשה לנו להיפרד מחפצים. אין הכוונה כמובן לאיזו שמיכת ילדות נוסטלגית, או פריט וינטג' (עוד מהתקופה שפשוט קראו לו בגד). מדובר במנהג אגירה מהסוג הפסיכוטי יותר, זה שלא מאפשר לנו להיפרד ממסנן הבריטה שפג תוקפו ואף גרם לנו לפתח רגשות של ממש כלפי הסכו"ם שהגיע יחד עם הדירה.

אולם, השבוע נפל דבר. ולא סתם דבר – המחבת הקטנה שלנו נפלה ושברה את היד(ית). זו במקרה אותה מחבת שמבפנים נראית כמו מפת מסלולי אופניים, ושאיתה יש לנו הסכם כבר שנים: היא מכינה חביתות בדיוק בקוטר הנכון, ואנחנו מתעלמים מהטעם המתכתי שמתלווה אליהן. אז חוץ מלחתום לה על הגבס, הבנו שאנחנו חייבים להמשיך הלאה, והפנמנו את הבאז החדש שעשוי להרעיש גם לכם את השיש: ציפוי קראמי. סדרת המחבתות והסירים הבריאים של חברת NEOFLAM, עשויה כולה מאלומיניום בעל ציפוי קראמי טבעי (ECOLON) המבטיח הגנה מפני שריטות, והפעם על אמת. הסדרה נחתה אצלנו מקוריאה, והיא כאן כדי לוודא שמהיום נוציא תחת ידינו אוכל בריא בהרבה, הודות לכמות פחותה של שמן הנדרשת לטיגון ולבישול ("אהה, אז זה הטעם של אורז…"). אבל אפילו היא יודעת, שפנימיות זה לא הכול בחיים: את הסדרה כולה תוכלו לקבל כשהיא לבנה מבפנים ושחורה מבחוץ, או דווקא שחורה מבפנים וצבעונית מבחוץ (החל מצהוב-חרדלי, דרך כתום-עז ועד לכחול-עמוק).

אז עכשיו, כשיש לנו מחבת חדשה ונוצצת נותר רק ללמוד איזה עוד מעדנים ניתן להכין בה מלבד חביתה ופרנץ' טוסט (שרוף בקצוות).

סדרת NEOFLAM – מחבתות – 199-239 ש"ח, סירים – 249-499 ש"ח
להשיג ברשתות
טבע קסטל, אורגניק מרקט, עדן טבע מרקט, פור-שף, קוק סטור, ספייסס, קסרולה, נעמן, אייס, הום סנטר, ג'ינג'ר, פיין מרקט, לגעת באוכל, ששת ועוד, www.neoflam.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה