20 בינואר, 2008

סמסטר סייל

השנה תוציאו לכולם את העיניים בסוציולוגיה-אנתרופולגיה: כיסוי ללפטופ של מותג קרמפלר האוסטרלי במהדורה מוגבלת הוא כל מה שאתם צריכים כדי לפתוח סמסטר חדש

אחרי שלושה חודשים מתישים (שלא לומר, מבישים) של הורדות ידיים דו-כיווניות, הצליחו הצדדים לגבש סוג של הסכם, והבוקר ישובו הקמפוסים, ואומרים שגם הסטודנטים, לחיים האקדמיים. יודעי דבר טוענים שהסמסטר יימתח עד קצה גבול היכולת, כך שלא נותר לנו אלא להפיק את המירב משכר הלימוד האימתני, דהיינו להתלבש יפה ולהיראות מצודדים בקפיטריה. לפיכך, נצא אל יום הלימודים הראשון שלנו מזה ימים רבים כשאנו חובקים אוסטרלי שווה ממהדורה מוגבלת של "קרמפלר", שהסכים בטובו לעטוף את המחשב הנייד שלנו בדרכנו לעוד הרצאה מאלפת.

מותג התיקים "קרמפלר" נוסד על ידי בעלים של חברת שליחויות על אופניים, שתפר בעצמו תיקים לכל השליחים שדיוושו בחוצות מלבורן. החברה מייצרת מאז תיקים פונקציונליים ועמידים במיוחד, שמיועדים למי שלוקח איתו את העבודה הביתה, ובעצם – לכל מקום: יש תיקי לפטופ, תיקי צילום, תיקי "מסנג'ר" בסגנון דוורים ועוד.

התיקים שעליהם התבייתנו לא נראים כמו תיקי לפטופ "טיפוסיים" (במילים אחרות: הם נאים מאד-מאד למראה), והמהדורה המוגבלת מיוצרת בסדרות ממוספרות שמציינות כמה יחידות מכל תיק מוצעות למכירה בכל העולם. את התיקים ניתן להשיג בשני גדלים – עד 13 אינץ' ועד 15.4 אינץ'. אם גם אתם מתחילים הבוקר את מה שנותר משנת הלימודים האקדמית, קחו נשימה עמוקה לדרך, ובצאתם לרכוש השכלה, אל תתנו ללפטופ שלכם ללכת טופלס.

תיקי לפטופ של קרמפלר – 275-900 ש"ח (המהדורה המוגבלת: 800-850 ש"ח)
להשיג ב-"קרמפלר", בוגרשוב 41, תל אביב, טל': 03-6200078, התיקים (למעט המהדורה המוגבלת) נמכרים גם ברשתות באג, ביג בוקס, טופ תיק ותרמילי סטיב, www.crumpler.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה