07 ביולי, 2016

סנאפצ'ט זה לילדים

3 אפליקציות תומכות בתחומים שבאמת חשובים לנו בחיים: סדר חדש באלפי המשימות שמודבקות לנו בראש, ויצירת תמונות שוס היסטריות. בינגו

עדיין מחליפים פרצופים בסנאפצ'אט? פחחח. חובבנים. תנו לצוות המומחים שלנו בשתיית זמן פנוי את הבמה, והרשו לנו לכוון אתכם לעבר 3 אפליקציות שבאמת שווה להעמיק בהן: 2 ישדרגו את ספריית התמונות ויכולות הצילום שלכם לדרגת אלכס ליבק, ואחת תארגן את עשרים אלף המטלות והחלונות שפתוחים לכם בראש מחדש. סליחה דאבסמאש, אין לנו זמן אלייך:

#1 האפליקציה – POTO
המהות – להפוך את הפריימים שלכם – לחומרים ששערי מגזין עשויים מהם
ועוד קצת – עם עשרות רקעים וטמפלטים מגניבים, פונטים, אפשרויות לעריכת תמונה חופשית, פילטרים ארטיסטיים ותבניות חדשות לקולאז' – יש לכם סופסוף משהו שבאמת שווה להשוויץ ולהפיץ בוואטסאפ. פוטו מכינה מכל שטות שתפסתם בעדשה – גלויות מהממות, פוסטרים, צילומי אוכל מעולים, פולארוידים, וכל מה שיוציא מהתמונה הרועדת שצילמתם את הבסט של הבסט. האופציות הבסיסיות פתוחות בחינם אך על המתקדמות יותר תצטרכו לשלם, כמו כל עניין ממכר. לא נורא, העיקר שאמא של רפאל הפוטוגני מקבוצת "גן שבלולים-בוגרים" תאכל אבק.
להורדהלמשתמשי אנדרואריד / למשתמשי אייפון

#2 האפליקציהRookie Cam
המהות – סדנת צילום לייב מקצועית בטלפון, מהקליק ועד הפרינט
ועוד קצת – עם מעל 100 פילטרים שבחרו צלמים מקצועיים, תמונות שתצלמו דרך "רוקי-קאם" יוציאו מכל אחד את הפרזנטור שבו. דרך מעולה ללמוד מושגי צילום בסיסיים כמו פוקוס, ווייט באלאנס, פלאש, גריד ועוד. אפשר לשלב תמונות לפוסטר, אפשר להוסיף אפקטים ומדבקות חינניות, כיתוב בפונטים שווים, לערוך, לסובב, לשלוט על הצבעים, הבהירות, החדות או החשיפה לאור, ואז להשוות עם התמונה המקורית ולהחליט מי לפיד בפייס ומי לפח. שוב – על אופציות למתקדמים תתבקשו לשלם, אבל גם הגרסה החינמית – היא הדבר הכי קרוב לפוטושופ בטלפון שאפשר.
להורדהלמשתמשי אנדרואיד / למשתמשי אייפון


#3 האפליקציה
Google Keep
המהות – הסוף לרשימות מדובללת בתיק – עם דור חדש של פוסט-איטס
ועוד קצת – מעל 50 מיליון הורדות ברחבי העולם לא טועות. מדובר באפליקציה זמינה במחשב או בנייד, שעוזרת לחסל את כל המשימות שיש לכם על הראש – החל מלשלם חשבונות, דרך לקנות דנונה ועד להפסיק את הסלופארק, בעזרת פתקי פוסטאיט חכמים. אתם רק צריכים לכתוב פתק חדש (או להכתיב בהקלטה), לעצב אותו כרצונכם, כולל כותרת או סידור באלבומי נושא (מטלות בית / יום הולדת ליותם / אחרי העבודה) ואז להחליט מתי לקבל תזכורת, למי להעביר הלאה, והכי כיף – למחוק ולהוריד עוד משימה בלתי אפשרית. ועוד לא דיברנו על אופציות השליפה מהפח, או סינון וחיפוש משימות לפי צבע, מיקום, דחיפות, הוספת תמונה או טיימינג. סדר עולמי חדש.
להורדהלכל מחשב או נייד

 

ביי ביי מחברת רשימות. GOOGLE KEEP

ביי ביי מחברת רשימות. GOOGLE KEEP

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה