08 בדצמבר, 2014

ספורט אלגנט

קולקציית החורף של המותג היוקרתי SAMPLE, שואבת השראה מעולמות הספורט, חייטות עילית והניגודיות שביניהם. ממש כמו לזלול לביבות אחרי פילאטיס, כל חיבור הולך

למה, למה בדיוק כשנפתחת עונת הלביבות בבית ונס פך שמן-הקנולה מתרחש על הכיריים (הספיק בדיוק לשמונה חתיכות!), מתחילים במקביל להיאגר לנו על ידית הדלת עוד ועוד פלאיירים שמשכנעים להירשם לפילאטיס, מגנטים למכוני כושר ושלטי חוצות שנשבעים שעד הקיץ אנחנו קייט מוס מקיפים לנו את הבניין. מבאס, אבל מרסן. בינתיים, הדבר הכי קרוב שעשינו בנושא הוא למדוד כל פריט מקולקציית החורף הספורטיבית של המותג SAMPLE. הי, גם זה ספורט.

תכירו מקרוב: המותג היוקרתי והמוקפד למשעי "סמפל", הוקם על ידי האחיות עינב זיני ונופר מכלוף ב-2008, ומאז הספיק לגנוב את תשומת הלב על הראנווייז הכי נחשבים ולקטוף שלל מחמאות ותארים (כולל פרס מעצבות השנה של טקס פרסי האופנה הקודם), מכל מי שמבין איך תפר אוברלוק באמת צריך להיראות (או בעצם לא להיראות). כל החליפות, השמלות, המכנסיים והפריטים היפהפיים שתופרים שם במהדורות מצומצמות (בהתאם לשם המותג), שומרים תמיד על קו חייטות עילית גבוה במיוחד, שיעזרו לכם להרכיב מלתחה רצינית שנעה בין אאוטפיטים לשטיח האדום, לבין בגדים ליום שבו באמת בא לכם להוציא את העיניים (ישיבת הנהלה, מישהו?). בקיצור, כנראה הדבר הכי קרוב שיש לנו כאן לסטלה מקרתני, שמצליח להגדיר מחדש את ההוט-קוטוריזם המקומי בדרגה נפרדת משלו. לכבוד החורף הקרוב, הוציאו האחיות קולקציה פרקטית ומסוגננת במיוחד, בהשראת עולמות התוכן האהובים עליהן – ספורט, בגדי אופנוענים ועולם החייטות (הכי סקסי), בדגש על שילובי הניגודיות שביניהם. זה אומר שיש שמלות עם פרינטים ספורטיביים, אוברולים משוחררים, מכנסי פסים נמוכים, שילובים בין טקסטורות שונות של רקמות ובדים, הרבה עורות צבעוניים ששולבו בחצאית קפלים נהדרת, ג'קטים הנלבשים כשמלה, מכנסי סקיני ופריטי אוברסייז בהם הוגדלה האמרה, הצווארון או הסריגה. בשתי מילים – בראבו ליידיז.

מדדנו שמלה ספורטיבית באורך מושלם עם גימורים יפים בשרוולים, וגם גולף בייסיק דק והכי נעים בעולם, סוודר צמות גדול, וג'קט בורדו מעור וצמר שהשאיר אותנו חסרי נשימה (תמיד אמרנו – שופינג זה לא לחלשים), וכבר הרגשנו מחוטבים ומאופקים יותר. הולד דה קרמבו.

קולקציית החורף של Sample – מכנסיים 870-3600 ש"ח , חולצות 300-3200 ש"ח, שמלות 720-5200 ש"ח
חנות הדגל – מרכז שוסטר, אחימאיר 25, תל אביב, טל': 03.5291477

 

מתכרבלת במשרד. מתוך קולקציית החורף של סמפל (צילום: Rachel Rebibo)



הוט קוטוריזם. מתוך קולקציית החורף של SAMPLE (צילום: Rachel Rebibo)




 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה