30 בספטמבר, 2009

נכנסים לארון

התופרת המצויינת יפה וולמן מציעה לכם לערוך שופינג בארון הפרטי שלכם ולגלות איך הסמרטוט ששמרתם מהתיכון יכול להפוך חיש קל לפריט משופץ וטרנדי. במיוחד לימי המיתון

הנה רעיון שעלה בראשנו בימי המיתון הדוחקים: לעשות שופינג בארון הפרטי שלנו, לחפש פריטים שיוציאו אותנו קצת יותר אלגנטיים, ועל הדרך ללמוד שיעור חשוב בנושא – "כיצד להפריד בין עיקר לטפל". במילים אחרות – הטרנינג המהוה שקיבלתם כשהתגייסתם – לפח! הוא כבר מזמן מפגע תברואתי.

וללא יפה וולמן, התופרת המצוינת, הנעימה והיסודית שמבינה דבר או שניים בקלאסה, לא היינו יכולים להגשים את החלום שלנו ולשחרר את העלמה האלגנטית שנמנמה בקרבנו לחופשי. כמי שהחלה את דרכה כמעצבת שמלות כלה, ומכירה את כל גחמותיהן של נסיכות הערב, יפה לוקחת כל בגד שדורש תיקון, ומשפצת אותו במומחיות והקפדה עד שיתאים למידותיכם הנאות וישגר אתכם למדרכות העיר יפים מתמיד. ליפה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום התיקונים, ובמתפרה שלה היא מחזיקה צוות של כ-7 תופרות. במבט אחד היא תאתר את נקודות החולשה של הבגד, תיתן דיאגנוזה (מדעית, לא פחות) ותציע פיתרון.

זה הזמן לחשבון נפש וגם לחשבון מלתחה. תנו ליפה לקצר, להאריך, להצר או להרחיב, לתלוש כריות ישנות מהכתפיים ולכווץ במותן. כך תגלו, שממש בתוך הארון הפרטי שלכן (המכונה גם ארון ה-"אלוהים אדירים! אין לי מה ללבוש!") מסתתרת חנות וינטג' מרהיבה וייחודית. מהרו לפני שיגמר המיתון וילך לכם כל הדרייב.

יפה וולמן – תופרת, מנדלשטם 18 (בחצר), תל אביב, טל': 03-5462480

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה