12 בפברואר, 2009

סשן סושי בסופשבוע

באמצע אפריל יש לכם הזדמנות להתלוות לטיול מודרך בקיוטו ולחזות לא רק בפריחת הדובדבן אלא גם במלאכות מסורתיות וחיי לילה שוקקים. אוריגמי, מישהו?

בוויקאנד הקרוב זה יקרה. סוף סוף ייפרשו המחצלות הקטנות על השיש, ייפרסו פיסות אבוקדו וסלמון טרי ויגולגל הסושי המשובח שהבטחנו לעצמנו כבר מזמן. הידוק החגורה הקולקטיבי גרם לכמה ממכרינו לוותר על מנעמי הסושיות ולהפוך את מטבחיהם הביתיים להיכלי סויה, ונראה שהתחביב, בדיוק כמו האורז, מדביק את כולם. בארוחה היפנית שנפיק בסלון הפרטי שלנו נשתה דיאט קולה במקום סאקה, נקשקש במקלות ששמרנו מאיזה טייק אווי עתיק ונדסקס בלחש את פרטי הטיול לקיוטו. שהרי פריחת הדובדבן בפתח, ומי אנחנו שנחמיץ?

את הטיול לקיוטו תוביל, ממש באמצע אפריל, האמנית תרצה פייטן סלע, שחייתה שנים ביפן והתמחתה שם באמנויות יפניות מסורתיות. כיום היא מורה מוסמכת לקליגרפיה מטעם ממשלת יפן, ומנהלת בית הספר ללימודי קליגרפיה סינית ויפנית "SHOOD" בקמפוס ברושים שבאוניברסיטה. ל"טיול מופלא בקיוטו" היא לוקחת קבוצת מטיילים קטנה ואינטימית, יחד עם מדריכה נוספת, כדי ליהנות מקסמי העיר שהייתה בירת הקיסרות משך למעלה מאלף שנה, והיא משמרת עד היום למעלה משבעים מלאכות מסורתיות. בתוכנית הטיול, בין השאר, ביקור בסדנאות אמנים, טקס תה וסדנת איקבּנה (סידור פרחים), סדנת תיאטרון יפני, טעימות מהמטבח המקומי, גלריות, שווקים, מקדשי זן, שינטו ובודהיזם והתרשמות מחיי היום והלילה. בדיוק בשביל מסע כזה חסכנו ין לין. הלא כן?


"טיול מופלא בקיוטו" –
3,526 דולר + 115,000 ין יפני (בין התאריכים 17.4.09-01.5.09)
לפרטים נוספים – מריה מרפלד, טל': 054-4576890 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה