20 ביוני, 2010

עגיל הזהב

אם אתן בחורות של יומיום ופחות של קוקטיילים אז התכשיטים של ליאת דעדוש יתאימו לכן בול. לענוד ולצאת לקטוף משמשים

לאחרונה הוזמנו למסיבת פרידה מחברה טובה שהחליטה לעזוב הכל לטובת הבחור שלה שגר על חוף בקוסטה ריקה. הגענו אכולי קנאה (לגור באתר נופש נשמע לנו כמו פייר דיל גם בשבילנו) וניסינו להיראות מפרגנים ככל האפשר. בתכל'ס, אנחנו שונאים פרידות (חרדת נטישה, מישהו?), ובעיקר לא קל לנו לראות אנשים שמקבלים החלטות גדולות (כאלה שאנחנו בחיים לא היינו מסוגלים לקבל).

בגזרת המתנה – החלטנו לקנות לה תכשיט, משהו קלאסי, יומיומי, לא מנצנץ, משהו שאפשר לרדת איתו לחוף הים ולדוג כמה לוקוסים בכיף. ואחרי שדגמנו את כל חנויות התכשיטים האהובות עלינו מצאנו את עצמנו בדיזנגוף סנטר בתל אביב מול דוכן התכשיטים של הצורפת ליאת דעדוש. ליאת היא בת למשפחת צורפים שמקורה בטריפולי והיא מעצבת תכשיטים בקו נקי ומנימליסטי. כל התכשיטים עשויים מכסף ומצופים בזהב כך שאין חשש להתפתחות אלרגיה (אצל בנות מסוג 'נסיכה'). אנחנו בחרנו בזוג עגילים תלויים מצופים זהב, שצורתם דומה לדג או לאות עין או למה שתחליטו. בנוסף, ליאת גם מייצרת את כל התכשיטים שלה מזהב טהור לפי הזמנה וכן טבעות חתונה.

והבחורה שנפרדה נורא שמחה ואמרה "שזאת מתנה מהממת" אבל מיד גם הוסיפה  "שאיזה חבל שאין לה חורים באוזניים". וברגע של ספונטניות, קיבלנו החלטה ממש ענקית ולקחנו את העגילים לעצמנו.

עגילים של ליאת דעדוש – 140 ש"ח
את התכשיטים ניתן לרכוש בדוכן המעצבת בדיזנגוף סנטר בימי חמישי 16:00-21:00 ובימי שישי 10:00-16:00; וגם ב-"גברת לוין" (כיכר מסריק 19, תל אביב), RIVA (אבן גבירול 38, תל אביב), IS (בעלי מלאכה 12, תל אביב), FABRICA (לבונטין 6, תל אביב); SUMKA  (רמב"ם 5, תל אביב), אצל דורית תמיר בצומת בני דרור וכן בתיאום מראש עם המעצבת בסטודיו ברחוב לבונטין 7, מתחם גן החשמל, תל אביב, טל': 054-2180108

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה