01 באוגוסט, 2010

עולים על הגלה

בכל שנה מסתובבת לה גלה דרין במשך חודש בצרפת ושואבת השראה לעיצוביה המקסימים – כמו למשל לשמלת חולצה גברית ורודה ומשגעת. אה סליחה, עם מי צריך לדבר פה על הטבת תנאים? (ואיזה ארטיק להביא לו מלמטה?)

אם יכולנו לנסח את תנאי ההעסקה שלנו כרצוננו, היינו מסדרים שהיום יתחיל לא לפני הקרואסון של 11:00, מוסיפים סעיף תנומת-צהריים ומחליקים שלושה ימי מחלה בחודש ביערות הכרמל (מרשם מרופא). במחשבה שנייה, אולי בעצם אנחנו צריכים ללכת על החוזה שסידרה לה גלה דרין, מעצבת למותג האופנה הנושא את שמה, שנוהגת לנסוע בכל בשנה לחודש לצרפת – כדי לקבל קצת השראה (מרשם מאופה).

גלה, שסיימה לפני יותר מעשור לימודי עיצוב אופנה ב-"שנקר", הקימה את מותג GALA לפני כחמש שנים וכיום מחזיקה בחנות מקסימה משלה בטשרניחובסקי בתל אביב. את ההשראה לקולקציות היפות, לגזרות הקלאסיות ולניואנסים הקטנים שהיא מכניסה בכל פריט, שואבת גלה כאמור מטיוליה ברחובות פריז ובדרום צרפת, אך דואגת לעצב תמיד תוך מחשבה על הישראלית המתהלכת לבסוף עם בגדיה – יותר במדבר הלבנטיני וקצת פחות בגני הטולרי.

 

ובאמת באחת השמלות שעיצבה לקולקציית הקיץ הנוכחית היינו שמחים לשוטט לכל מקום – מהסופר ועד לערב גאלה לכבוד גלה. מדובר בשמלת כיסים משגעת (בתמונה) שעשויה כולה מבד כותנה נעים ומעוצבת כחולצה גברית ארוכה ללא שרוולים – נוחה כמו כותונת, מאווררת כמו חלון פתוח ומטשטשת כמו פוטושופ (ווהו!). הגזרה הרחבה והרחוקה מהגוף (אותה ניתן להצמיד בעזרת חגורה), נצבעה לכל אורכה בגווני ורוד בסקאלה משתנה (דגרדה) והצליחה לשמח אותנו מאוד ככל שהורוד התחזק.  

תחבנו ידיים עמוק בכיסים, הסתובבנו עם המדים החדשים שלנו לאורך כל סוף השבוע וניסינו לפענח עם מי במשרד צריך לדבר כדי להכניס חודש באיטליה להסכם העבודה (מבטיחים לחזור עם טונה השראה ושוקולדות).

שמלת "גרצייה" לקיץ – 425 ש"ח (קיים בצבעים נוספים)
להשיג ב-"גלה", טשרניחובסקי 10, תל אביב, טל': 03-6206702, www.galalabel.com וגם ב-"לימקה" (תל אביב), "יוליקו" (תל אביב), "של אביבה" (ירושלים), "דוריס בגדי מעצבים" (קיבוץ גבעת חיים איחוד), "לולה" (רחובות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה