04 בפברואר, 2014

עומדים על ארבע

מותג עיצוב הרהיטים Rack&Tack מעצב מחדש את סביבת העבודה ועושה לנו חשק לקום כל בוקר למשרד

הסתכלו סביבכם. ממש עכשיו. סביר להניח שהיכן שלא תהיו, אתם יושבים ליד שולחן (אלא אם אתם שותים קפה במיטה אז ווי ספיק, ובמקרה הזה, קבלו את קנאתנו הכנה והיוקדת). הסתכלו על השולחן שלכם. עכשיו הסתכלו עלינו. עכשיו הסתכלו על השולחן שלכם. עכשיו הסתכלו עלינו ותחזיקו חזק: מגיע לכם יותר מזה. ואנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים, לנו יש איזה שני שולחנות סקורגאאן מאיקאה שיצאו מפס הייצור השבדי כשאבבא קיבלו תקליט זהב על ווטרלו.

וכאן נכנסים בסערה לתמונה בני הזוג מיה ויובל טל, שהקימו לפני כשנתיים, אחרי היסטוריה שכוללת לימודים בבצלאל, השתתפות בתערוכות ובעוד פרויקטים עיצוביים מכל הסוגים, את מותג הריהוט וחנות האונליין Rack&Tack, וכעת הם מהלכים אימים על הסקורגאאנים באשר הם. בני הזוג מאמינים ב"עיצוב טוב ונעים שיגרום למשתמש לרצות לבלות בו במהלך היום, שיהיה גם פונקציונאלי וגם מעורר השראה", ובואו נגיד שכישרון לא חסר להם בבית. או במשרד.

אז למרות שמדובר באחד מפרטי האינפורמציה היותר מבאסים, אין מנוס מלהכיר בנכונותו – רובנו מבלים את מיטב שנותינו בעבודה, בהרבה מקרים מול שולחן ועליו מחשב. בין אם מתוך אשקובית אפרורית ובין אם מתוך משרד בגורד שחקים נחשב או בכלל מהבית, הסביבה הזו עבורנו היא מעין בית שני ועליה להכיל אותנו, להפרות אותנו ולעודד אותנו לפרוח, וזה בדיוק מה שהריהוט של Rack&Tack עושה לנו.

לא יודעים מה אתכם, אנחנו כבר יודעים איך נעביר את שארית היום שלנו: בהתלבטות בין השולחן המגניב הזה, ליחידת המדפים הגאונית הזו, בחירה שלא היינו מאחלים לאויבנו המרים ביותר.

 

טווח מחירים לדוגמה: שולחנות 500-800 דולר; יחידות מדפים 400-1000 דולר; שידות וכונניות 500-2600 דולר
לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק; לרכישה – אתר המותג

מזמן לא התרגשנו ככה משולחן. שולחן וכוננית של ראק אנד טאק


תארזו לנו את שתיהן! כונניות של המותג

 

 

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה