02 בדצמבר, 2010

עור עולה בבוקר

העמדנו במבחן שלושה תכשירי מייק-אפ של מותגים מובילים. הנה הממצאים

בלי יותר מידי בלבולי מח, העניין הוא כזה: גם אנחנו רוצים עוד פנים חלק ומקסים, והשנים, איך לומר זאת בעדינות, די מרחיקים מאיתנו את החלום. וכך, לקחנו לעצמנו שלושה מייק-אפים (עוזרים אישיים, אם תרצו), ניסינו בעצמנו, מרחנו על חברים והנה התוצאות (בחמש מילים: שלושתם מעולים תלוי מה צריכים):

Teint Miracle לבית LANCOME (בתמונה למעלה)

הבטיחו לנו – טכנולוגיה מיוחדת שתייצר הילה שמקורה מתוך השכבות הפנימיות של העור. עור בעל מרקם וגוון טבעי. קליל, אוורירי  ולא חונק.
בפועל – לא כל כך יודעים להגיד לגבי ההילה אבל המייק-אפ נמרח בכיף על העור ומאד נעים,  הרגשנו שיש לנו כיסוי הולם ומראה אחיד אבל עם זאת לא נוצרו סדקים מכוערים ככל שהשעות נקפו. והן נקפו. האמת היא שרבים שאלו לגבי המראה המהמם שלנו ואף הביעו תמיהה לגבי מקורו. נאלצנו למסור את המידע המסווג ולחשוף את פרטי המייק-אפ באופן מיידי. התמכרנו לעט-מברשת (קורקטור) שבעצם מכיל את אותו המייק-אפ אבל נח לנשיאה בתיק למקרה שצריך לתקן משהו או סתם להבהיר ולהאיר את סביבת העיניים.
תכונות נוספות – עשיר בלחות (שמחזיקה 18 שעות), מתאים לכל סוגי העור (גם לעור שמן), SPF15.
מחיר – 235 ש"ח ל-30 מ"ל (200 ש"ח לקורקטור)
בינינו – תמיד אמרנו שיש לנו וואחד הילה פנימית.

Pro Longwear של M.A.C

 

מחזיק מעמד. M.A.C

 

 

הבטיחו לנו – מייק-אפ עמיד לאורך זמן. מתאים את רמת השומן על פני העור לצרכים השונים, קל לשימוש ולמריחה אחידה.
בפועל – בהחלט קל ונח למרוח אותו. גם אחרי כמה שעות טובות בדיקה חטופה מול המראה העידה כי מצבנו עדיין יציב ושום רעידת אדמה לא נראית באופק.  מידת הלחות היתה נעימה אם כי אפשר לשחרר קצת יותר. הקונסילר של אותה סדרה הציל אותנו פעם אחת ואנחנו אסירי תודה לו על כך. הוא קומפקטי והגוון שמצאנו משתלב היטב עם הפיגמנט הטבעי של העור שלנו.
תכונות נוספות – SPF 10, OIL CONTROL, הגנה מקסימלית מפני קרני UV.
מחיר – 175 ש"ח ל-30 מ"ל (קונסילר מאותה סדרה – 90 ש"ח)
בינינו – כל תכשיר שמבטיח עמידות לאורך זמן (וגם מקיים) הוא מועמד רציני לחתונה.

 

 

Anti Blemish Solutions  של CLINIQUE

 

מטשטש פגמים. clinique

 

 

הבטיחו לנו – מייק-אפ המטשטש את פגמי העור (פצעונים) ובעל מרקם עדין במיוחד. הוא גם מסייע למראה אחיד יותר וגם מטפל ותורם לפתרון בעיות העור.
בפועל – המייק-אפ אכן קליל מאד, אולי אפילו קליל מידי. זה יתרון גדול עבור אלה שסובלות מתכשירים שמכבידים על הנקבוביות. הוא נספג בשניות ומשתלב עם המרקם של העור בקלות רבה. מידת הלחות היתה מושלמת (גם כעבור מספר שעות הצלחנו לחייך בקלילות). חשוב לציין שהפגמים אכן מטשטשים וזה מאד נחמד – אבל לא נעלמים כליל. סתם, שלא תתאכזבו.
תכונות נוספות – עמיד ל-8 שעות (נתון לא יומרני שעמד במבחן המציאות). מאזן את הלחות והשומן בעור. ניתן לשימוש על תכשירי טיפול אחרים (תלוי בסוג התכשירים וכדאי לברר כדי להיות בטוחים).
מחיר – 175 ש"ח ל-30 מ"ל
בינינו – לכל אחד יש פגם נסתר שמאיים לפרוץ. אתם בחברה טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה