03 במרץ, 2011

עושה שמיניות

שום דבר לא הכין אותנו להתמכרות שבאה יחד עם הבייגל'ה של "אסף בטעמים"

יש את השעה הזאת ביום, בין 10:00 ל-21:00 ככה, שבא לנו נורא לנשנש משהו. אתם יודעים, בדרך לצהריים, בדרך מהצהריים, לפנות ערב וגם על הבוקר. ואחרי שמיצינו כבר חצי פיצוציה – הגענו למסקנה שקבוקים ו-2011 לא הולך ביחד. כך התחלנו לערוך אודישנים ממולחים למלך המלוחים החדש שלנו.

סיבוב תמים בירקנייה שמול המשרד, הוביל אותנו לשלוף מהמדף שליד הלימונים, שקית שקופה ותמימת מראה של בייגלעך גדולים. פתחנו, לקחנו ביס, עוד אחד, ועוד קטן נוסף, והופ – עוד לפני שהספיקו לדחוף אותנו בתור לקופה  – נגמרה לה שקית שלמה. כל מה שנשאר בתחתית, מלבד פירורי השומשום והפרג המרשיעים – זו מדבקה עם השם "אסף בטעמים". בירור קצר העלה כי אסף קאופמן הוא האדם העומד מאחורי המוצר הממכר הזה, שאנחנו יכולים רק להציע לו לבטח את הידיים לפני שהוא ממשיך לעשות כל דבר נוסף. אסף הוא קונדיטור שהספיק לעבוד בעברו כסו-שף במסעדת מלון הנסיכה, בקונדיטוריית "פיס אוף קייק" שביפו ואפילו ברשת "קיורטוש", עד שהחליט לפתוח לפני שנה מותג עצמאי משלו לפטיפורים ומאפים בעבודת יד שהוא מכין ומשווק בעצמו למעדניות ברות מזל ברחבי הארץ.

מעבר לבייגעלך הממזריים והפריכים ההם, הוציא אסף לאחרונה עוד מוצר היסטרי למדי – פטיפורי חלבה מצופה שקדים – שלא יישארו לכם באריזה עד שיגיעו האורחים, באחריות. בקרוב, סיפר לנו אסף, הוא מתכנן להפגיז עם מוצרים נוספים ומשגעים, אבל אנחנו לא שמענו אותו כבר כמובן – והתרכזו בעיקר בלכרסם את כל מה שנמצא מסביב לחור של הבייגל'ה.  

בייגל'ה בעבודת יד של "אסף בטעמים" – 15.90-19.90 ש"ח (250 גר')
לפרטים והזמנות – אסף, טל': 052-2627248. להשיג בתל אביב ("מעדניית רפאל" בשוק לווינסקי; "יבולי השדה" במתחם בזל; "לנגולו" נווה צדק, "חנות ירקות המשתלה", "פספילורה" באפקה, "פיין מרקט" או "חן-לי סופר" ברמת חן; "חוות צוק" ו-"חלום של טעם" בשוסטר); בגבעתיים ("לחם תושיה"; "מעדניית אלף אלף"; "ירקות גבעתיים"); בהרצליה ("מעדני צמרות"; "מעדניית יגאל"); ברמת השרון ("מעדני חפר"); בכפר שמריהו ("ירקות הכפר"; "הכפריה"); חבצלת ("קנטרה"); יהוד ("סל הירק") באוניברסיטאות ובמעדניות נבחרות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה