01 באוגוסט, 2010

עושים שריר

הסטודיו לפילאטיס "סימפלי פילאטיס" ששוכן מול הים, הכניס אותנו לאווירת חופש שלא פגה גם בעיצומם של תרגילי הבטן

שנים שאנחנו יודעים שאנחנו חייבים, פשוט חייבים להתחיל לעשות פילאטיס. חלילה לא לעזוב את היוגה אבל למצוא שגרה שתשלב את שתי החיות האלה ביחד. יש לנו הרגשה פנימית שרע לא יצא מזה. ומכאן לכאן, היינו בכמה שיעורי ניסיון אבל לא הצלחנו להידבק. כנראה שזה יותר מהכל עניין של טיימינג.

 

ולא מזמן חברה טובה הלכה לנסות את סטודיו "סימפלי פילאטיס" ששוכן במתחם מנדרין היוקרתי. היא בהריון ורצתה למצוא מסגרת שתבטיח את חיזוק הגוף במהלך החודשים החשובים האלה. בסטודיו אווירה מאד נעימה, משרה תחושת חופש ואפשר להריח את הים. הסטודיו קטן וחמים, ידידותי למשתמש (גם בזכות קבלת הפנים החמה בכניסה). אחרי מילוי טופס בריאות, התארגנות בשירותים (מוקפדים ונקיים. עברו את מבחן השירותים שלנו בקלות), פגישה עם המדריכה וקבלת הסבר קצר בעל פה על מה מותר ואסור בהריון – התחיל השיעור. השיעור היה אינטנסיבי במידה הנכונה, המדריכה חילקה את תשומת ליבה בין המתאמנות באופן כזה שלרגע אתם לא לבד. אחרי אימון הבטן הציעה המדריכה כוס מים וקנתה אותנו. הסטודיו כמובן מקיים מערכת שיעורים ענפה לא להריון, יש חניה בשפע ובעיקר התאווררות משאון העיר.

 

בקיצור, כבר אזלו התירוצים ואנחנו קופצים למים. ניפגש בעוד כמה חודשים, אנחנו נהיה אלה עם הבטן השטוחה, העמידה הזקופה והרגליים החטובות (בעזרת השם).

"סימפלי פילאטיס"- סטודיו בוטיק לפילאטיס מכשירים. מתחם "מנדרין שופ",  חוף הצוק, תל אביב. טל':  03-6994479

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה