25 בינואר, 2010

עושים סדר. היום

שירותי סידור ועיצוב מרחבי מגורים ועבודה בשם המדליק "סידהרתא" יעזרו לכם להרגיש כאילו עברתם לדירה חדשה מבלי שתצטרכו אפילו להזמין מובינג

עם יד על הלב: כמה פעמים קרה שמישהו הזמין את עצמו בספונטניות לדירתכם, צלצל בפעמון, ואתם עשיתם קולות של שטיח מאחורי הדלת כשאתם אחוזי אימה, פן ייכנס האורח אל ביתכם ויגלה באיזה כאוס אתם חיים? והאם גם אתם התפללתם כל ערב לפני השינה, לעבור דירה לבית אחר ולהתחיל מחדש, ממש מהתחלה – רק בלי כל הבלגן וכאב הראש שכרוכים במעבר? ובכן, תכירו את רותי גביזון-ברוזה, לשעבר מפיקה ומנהלת אישית עתירת קרדיט בעולם המוזיקה. מאז פתחה פרק חדש בחייה והקימה את "סידהרתא" (אהבנו את השם) מפיקה רותי מרחבי מגורים ועסקים בהתאם למה שהיא מכנה 'דיוקן הנשמה של המתגוררים בתוכם'. יש כאן הרבה יותר מסידור ארונות, היא מדגישה: הרעיון הוא "לעבור דירה בתוך הדירה" ולהתאים את הבית מחדש – על המבנה, הריהוט והחפצים שבו –  לצרכים ולחלומות של מי שחי בו.

כמי שמאמינה שלכל תוכנית מוצלחת קדם תהליך פרה-פרודקשן יעיל, היא מתמחה בהבאת אנשי הצוות המתאימים, תקצוב, תכנון לוחות זמנים והטמעת הרגלים חדשים, ובעצם משיבה לכם את השליטה במרחב המחיה שלכם (גם אם 'שליטה' פירושה פרידה מחפצים מסוימים). איך זה קורה? היא מתבוננת, ולומדת, ומדברת איתכם וקולטת את האישיות שלכם – כך שאם אתם אמנים שנתקעו באמצע היצירה, או  זוג שמבקש לרענן את הקיים, או סתם אנשים שרוצים להיזכר איך זה לאהוב לחזור הביתה – רותי מבטיחה שתוך שבוע ימים, ובלי שתצטרכו להתנחל למישהו על הספה או לעבור לבית מלון – יהפוך הבית שלכם למזמין ונעים, כמו שתמיד רציתם. נו, האורחים בדלת. לא תפתחו?

שירות סידור ועיצוב בית – החל מ-250 ש"ח לשעת צוות (השירות מתומחר עפ"י שעות עבודה של הצוות כולו או בהתאם לתמחור גלובלי)
לפרטים נוספים – "סידהרתא", טל': 054-4318919 (רותי גביזון-ברוזה), www.siddhartha.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה