22 ביוני, 2010

עושים רוח

התמכרנו למניפות. גם בגלל הגרוב המאד ממלכתי אבל גם בגלל שזה לגמרי מצנן את הלחיים הלוהטות

במקום חבורת האקססוריז שאנחנו מתעקשים לסחוב אתנו לכל מקום, היינו הכי שמחים לשלוף כרגע מהתיק שלַט רחוק קטן ולהדליק מזגן נייד ענקי שיקפיא לנו את הריסים. כי אנחנו ממש לא רואים איך ארנק, משקפיים, כרטיס ביקור של פסיכולוג וחצי סנדביץ' טונה – יכולים לעזור לנו בעיצומו של גל החום הנוראי שהתמקם פה לאחרונה (טוב אולי חוץ מכרטיס הביקור שבאמת עושה קצת צל).

מזל שנפלנו אתמול על מיכל זק, שהחלה לאחרונה לייבא את האביזר שאף תיק ישראלי לא יהיה שלם בלעדיו הקיץ: מניפות. הכל התחיל כשמיכל עברה עם בן זוגה לוולנסיה והבחינה כי מרבית האנשים שם משתמשים במניפות ("abanicos" בספרדית). מיכל מספרת שמה שנחשב פעם כקישוט או סמל סטטוס בעזרתו ניתן היה אף להרכיב שפת נימוסים וסימנים שלמה (איך אומרים "תביא לי כוס דיאט קולה צוננת בבקשה" בנפנוף?) התרחב עם השנים, וכיום ניתן למצוא יותר ויותר מניפות במגוון רחב של דגמים, צבעים והדפסים עדכניים, העשויות מחומרים שונים ואפילו כאלה המתאימות לגברים באירועים רשמיים וחתונות.

לפני מספר חודשים החליטו כאמור מיכל ובן זוגה לייבא לכאן את הטרנד ההכרחי הזה (בכל זאת, מסורת הנפנפים תפסה פה די חזק), וכיום, לאחר שליקטו מגוון של 30 דגמים יפהפיים ממפעלי ייצור שונים בספרד, אפשר לבחור בין מניפת עץ בדוגמת רקמה העשויה מחומרים אקולוגיים, מניפת משי שצוירה בעבודה ידנית, מניפה אורבנית בצבעים אחידים או דווקא פרחונית. אנחנו הלכנו על מניפת עץ בשילוב בד בקצוות בגווני אפור נעימים, מסדרת המניפות המטאליות (שבתמונה), שלדברי מיכל מתאימה בחו"ל בעיקר לערב במסעדה יוקרתית (ובארץ הולכת יופי גם בשווארמה-דבוש. ניסינו).

לקחנו עוד אחת בצבע פנינה לכלת יומולדת מתוחכמת במיוחד (בעלת גלי חום מתוחכמים אף יותר), ונפרדנו ממיכל בנפנוף רחב. יאללה, היכנסו לטרנד הכי קול בעיר ותתחילו לעשות לכולם הרבה רוח (הרבה יותר קל מלעשות פו).

מניפות מספרד – 35-100 ש"ח
להשיג דרך מיכל זק, טל': 054-4768390; ב-"Luck" (אלקלעי 5, מתחם בזל, תל אביב, טל': 03-5442252) ובקרוב בחנויות נוספות בכל הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה