18 בפברואר, 2014

עזרה בדרך

שני אנשי מקצוע בתחום המחשבים והאודיו-וידאו שיסגרו לכם את הפינה

איש מקצוע יעיל ואמין זה משהו שיכול בקלות להחזיר לנו את האמונה באנושות (זה וגלידה בטעם פופקורן). מקצוען כזה שנכנס אלינו הביתה כמו סופר-מן ופותר לנו את הבעיה-הלא-משנה-איזה שפתאום פרצה אל חיינו (וגרמה לנו לרחם על עצמנו שלא נדע). אז הנה אנחנו משגרים אליכם היום שני אנשי מקצוע כאלה, אמינים, יעילים ומעולים. איש מחשבים ואיש אודיו-וידאו. הנה הם:

איש המחשבים – יוגי גולדברג הוא טכנאי מחשבים חמוד ורב ידע, בעל ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בתחום הפתרונות הטכניים. גולדברג מתעסק בכל מה שקשור במחשוב ונוגע למחשוב (רשתות, מחשבים, טלפונים, מצלמות אבטחה, תיקון וכו'), עם ניסיון נרחב וספציפי ב – Mac. והכי חשוב, הוא מחולל את הקסם שלו בסבלנות ותוך יכולת הרגעת טכנופוביים היסטריים כמונו (נולדנו בסבנטיז, תנו לנו רגע להתאקלם).

לפרטים נוספים – טל: 052-4443719; אתר האינטרנט

 

איש האודיו-וידאו – איתן אגם ("אגם אלקטרוניקה") פועל בתחום האלקטרוניקה משנת 1987, וחולש על כל תחום האודיאו-וידאו, בין היתר בהיבט של "שליטה חכמה". שירותיו של אגם, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו – "ההאנדימן בעל ידי הזהב", הם החל ממכירה, דרך התקנה ועד תיקון (לא עלינו). מעבר לכך, הוא יעזור לפקוח את עינכם לגבי הצד הטכני והפרקטי של פיקוד חכם יותר על המכשירים שלכם, שיעשה לכם את החיים הרבה יותר פשוטים.

לפרטים נוספים – טל: 03-5235481; 03-5273648

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה