11 בספטמבר, 2010

עזרה בדרך

אם ילדתם תינוק חמוד, ולמרות שבדרך כלל אתם נינג'ה, אתם פתאום מרגישים קצת חסרי אונים, סיון טמיר משגב, יועצת הנקה ותומכת באופן כללי, היא בדיוק הדמות שאתם צריכים בבית

אתמול שוב קיבלנו מייל שרשרת שאומר שכשמישהו נכנס לחייך ועונה על צורך שביטאת, יכול מאוד להיות שמדובר במלאך. רגע לפני שעשינו delete תוך שאנחנו מקללים את החברה המטורללת ששלחה לנו את  המייל, נזכרנו בסיון טמיר משגב, יועצת ההנקה שמי שפגש בה יכול להישבע שהכנפיים שלה פשוט בניקוי יבש כרגע. לפי העדויות, סיון היא מסוג האנשים האלה שבכמה משפטים קצרים עושים שהכל יהיה בסדר. למעשה, הכל כבר בסדר, רק צריך להבין את זה ולהתחיל ליהנות.

 

עכשיו תארו לעצמכם שאתם יולדת טרייה שכולם כבר שיגעו אותה על כמה דקות צריך להניק מכל שד, ששכנעו אותה שאין לה מספיק חלב כי התינוק בוכה ושהסבירו לה שצריך להחזיק את התינוק היונק כמו כדורגל ("אבל אף פעם לא החזקתי כדורגל"). קחו את הבלבול של הימים הראשונים, את סערת הרגשות וההורמונים והעניקו לעצמכם (או ליולדת שלידכם) את המתנה הכי גדולה שאפשר לתת לאחר הלידה – מפגש עם סיון – יועצת הנקה מגן עדן (שבעברה היתה דולה ובהווה היא עדיין מדריכת הכנה ללידה). בחיוך, ברוגע ועם המון אנרגיות של בלונדינית עם עיניים ירוקות, היא תרחף לתוך הבית ותעשה סדר, לא רק בנושא ההנקה, אלא בכלל בכל הנוגע לצירוף תינוק למשפחה (בני זוג – ראו הוזהרתם, אתם לגמרי תתבקשו להיכנס לתמונה. הכינו את הנאום המרגש לבוס). היא תנפץ לכם מיתוס אחרי מיתוס, היא תגרום לכם להבין שהלחץ "לחזור לעצמכם" הוא מיותר וטיפשי, תבקש מכם לנסח בפשטות מה אתם רוצים שיקרה (אפילו אם זה לשלב או לעבור לגמרי לתחליפי מזון) ותעזור לכם להגיע לשם ולהתניע בכיף את חייכם החדשים (אה, ואם אתם לא אחרי לידה, תעבירו לעשר נשים שכן).

יועצת הנקה – 350 ש"ח לפגישה של שעתיים (בתל אביב, יש אפשרות להגיע לביתה) וקשר טלפוני רציף ללא הגבלה
לפרטים נוספים – סיון טמיר משגב, טל': www.sivantamir.com ,054-7686534

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה