21 במרץ, 2010

עטוף בחיתולים

שמיכות המעטפת הרכות שמצאנו ב-Yoka Baby שיכנעו את הגוזל שלנו שאולי בכל זאת היה שווה לעזוב את הרחם ושהחיים לא כל-כך קשים כמו שנדמה לו

הגוזלית החדשה ביותר שאנחנו מכירים עונה לשם מיה. כלומר, היא עדיין לא עונה, היא בעיקר פועה, אבל היא כל כך מתוקה עד שהמשימה המענגת – רכישת מתנה שתהלום את כניסתה המרשימה לעולם – הפכה למפגן של חרדת ביצועים. שום דבר לא נראה לנו הולם את עדינותה ומושלמותה של גורת האדם הרכה והמופתעת הזאת, שעדיין מתבוננת בסובבים אותה במבט עגול ותמים שאומר "כאן אתם חיים? באמת? ובשביל זה, כאילו, היה שווה לכם לעבור דירה מהבטן של אמא שלכם?". כמעט נשברנו והחלטנו ללכת על תווי שי, שישאירו להורים של מיה את האפשרות לרפד את חייה כאוות נפשם במגוון אביזרי נוחות לפעוטות, אבל אז קיבלנו מייל מסתורי שסיפר לנו על Yoka Baby, שמייבאת ארצה את מוצרי המותג האמריקני Aden + Anais , והתלבטותנו נגוזה כלא היתה.

שמיכות המעטפת הרכות והמקסימות של המותג עשויות בד טטרה עדין מכותנה אוסטרלית טהורה, עם הדפסים יפיפיים. אפשר להשתמש בהן לעיטוף תינוקות קטנטנים (קדימה! חוזרים לרחם!), לעזור להם לשמור על חום הגוף וגם להירגע ולהירדם, לכסות להם את העגלה כשיש שמש או רוח (הן הרבה יותר גדולות מחיתולי בד קלאסיים), לשימוש בזמן הנקה, לפרישה ספונטנית על הדשא או המזרון ועוד המון אפשרויות. המותג כולל מוצרים נוספים כמו כותנות לילה נהדרות לקיץ הקרוב (עד גיל חודשיים), סינרים, שמיכות חורף ומעבר, מגבות ומטליות רחצה. אנחנו התלהבנו בעיקר משמיכות המעטפת הקלילות, שנמכרות ביחידה אחת, בזוג או ברביעייה ומוכיחות את מה שתמיד ידענו: טטרה הוא חומר עתיר פוטנציאל שנועד לחומרים הרבה יותר נוצצים מאשר פליטות של תינוקות.

שמיכת מעטפת לתינוק – 100-260 ש"ח (בגודל 120×120 ס"מ)
להשיג במגוון הדפסים באתר החברה – www.yokababy.co.il, טל': 054-4922959, ברשת דיאדה ובחנויות הבוטיק המובחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה