12 בדצמבר, 2010

עטופים

על הקרדיגן הכחול של "אלף אלף" ועל עוד פריטים יפים מקולקציית חורף 2011

זהו זה חברימוס. מהרגע שמתחילים בתי הקפה בעיר לבנות סוכות על המדרכות, להעמיד עמודי חום (שבא לנו תמיד לגנוב הביתה) ולמתוח מסכים גדולים עם ערוץ 20 פתוח לצפייה – אתם יכולים להיות סגורים על זה שכבר חורף. איזה כיף. עכשיו כשכבר אי אפשר להתעלם מהתופעה, התחלנו לחפור בין הסריגים בארון, שאיבדו צורה עוד בשנה שעברה או חטפו מקרה קשה של כדוריות–בד, והבנו שאם לא נפעל במהירות – כל מה שיישאר לנו לעשות הוא ללבוש שמיכת פוך ולקוות שאף אחד במשרד לא ישים לב.

את החוויה הכי קרובה לפנטזיה הזאת, אפשר אולי להגשים על אמת בעזרת קולקציית חורף 2011 של "אלף אלף". איילת הרמל ואפרת לוין, המעצבות היצירתיות ובעלות המותג הנושא את ראשי התיבות של שמן, הוציאו השנה מקבץ נאה כל כך של סריגים, מעילים, עליוניות ואפודות, שבאמת חבל שהחורף בא אלינו בכזה דיליי. יש מעיל קווילט עבה אחד בגוון שמנת בהיר עם טקסטורת פיקה גדולה; יש טרנץ' גשם מבריק ויפה בצבע אבן ובטנה ורודה, בעל כפתורים מוסתרים וחגורה תואמת; יש ג'קט בד קצר אחד עם צווארון רפוי שנופל על מפתח החזה ברכות; ויש ווסט-סריג מעויינים קטנטן, בעל בטנה פנימית נעימה וכפתורים מדומים, שהרגיש לנו כמו חיבוק מבקבוק חם.

אבל הכי נקשרנו לקרדיגן אוברסייז מסריג וופל, בצבע כחול-ג'ינס-דהוי (בתמונה), בעל כיסים רחבים הנמשכים בדיגום כלפי חוץ, המון מקום להתפלש (שווה לקחת במידה אחת יותר) וגזרה אגסית חביבה ועוטפת.

עכשיו כשיש לנו כזה וופל חם, זה הזמן להעמיד מים לאיזה לימונית-לואיזה, ולדמיין שאשכרה קר שם בחוץ.

סריג אובר-סייז – 420 ש"ח (קיים בצבעים כחול used, שחור ואפור כהה)
להשיג בחנות של "אלף אלף", פוריה 8 (מתחם נגה), יפו, טל': 077-2340834, וברשימת בוטיקים ברחבי הארץ המפורטת באתר (לסרטון הקולקציה החדשה – לחצו כאן)

[PSGallery=392fpfn0nv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה